MuscleMeat

Wat eet je nu?

Als ik naar hillegom kom mag je mij laten zien hoe je moet trainen, dan leer ik je wel eten :D

Ja niet goed dat weet ik, ben een slechte eter, vooral als het gaat om goede en gezonde dingen, al denk ik dat dit wel goed voor mijn geest is die chocopasta.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 11:25 ----------

Hoe krijg je het weg????? :eek:

Zoveel is dat toch niet?

vokorenbrood met 6 granen speculoos
1 stukje zwarte chocolade
whey shake

1 Pizza met paprika's , ham , ananas , champignons , ui , tomaat , tomtatensaus , kip , kaas .

Heerlijk

Mijn ma had een entrecote teveel gekocht voor gister

3 ons vleesch, alleen dichtgeschroeid, wat een fijne lunch :D

500 gr havermout met whey, come at me

LoL.. das een heel pak .. wat doe je dabei? Melk of water?

Hmm, maar eens proberen :) heb nu nog niets gegeten, en m'n pre workout meal is pas om 5 uur .. :)

Hmm, maar eens proberen :) heb nu nog niets gegeten, en m'n pre workout meal is pas om 5 uur .. :)

Als je lekkere whey hebt(ik heb choco) moet je het niet te waterig maken maar gewoon een soort prak, gotta love it. Ben nu op de helft van me pak, 250gr more to go.

ananas, papaya, mango diepvriesfruit 152g, 152g havermout, 32g whey, water en sojamelk met honing.

Laatst bewerkt:
net een zelfgemaakte whey cappucino bar weggewerkt, maar heb net getraind en vette honger. Geen eten hier... waaaaa

100gr rijst, 150 gr panga en 100 gr komkommer en wat olijfolie. + 2 x omega 3 en 1 multi

Zonet: 300 gr havermout / 2 schepskes whey Aardbei en wat melk..
Smaakte goed, voelt echt zwaar op de maag ..

Straks: Gehakt burger ( Zigeuner kruiden ) 250 gr rijst en wat groentes

5x biergist
2x spirulina
+ vitamine c

Terug
Naar boven