MuscleMeat

Wat eet je nu?

Haha, heb vanmorgen maar weer eens 4 pakken havermout gehaald .. mooi, elke keer kijken ze me weer aan :p

miss ga ik voor de 1kg vandaag, not sure yet.

Epic

Heeft iemand nog tips om havermout met water weg te drinken?
Ik vind het namelijk niet te zuipen zonder whey oid..

ik haal gewoon 5kg fijngemalen weet niet waarom jullie zo moeilijk doen.

Idd, havermout en rijst, zoete aardappelen zijn mijn eerste carbbronnen heerlijk.
Alleen ik wil bijvoorbeeld bij een omeletje wat havermout drinken, maar met water is dat niet te doen vaak geprobeerd.
Ook cacao wil niet baten, wordt alleen nog bitterder van :P

ik haal gewoon 5kg fijngemalen weet niet waarom jullie zo moeilijk doen.

Ik ook dat is echt chill.

met diepvriesfruit en een banaan ist wel nog tamelijk lekker.

Bedankt voor de tip free :) Alleen dat is veel werk, wil het zo makkelijk en smakelijk mogelijk. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in, dan doe ik er maar een scoop whey bij XD

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 15:28 ----------

Werkt dat echt? Voel je toch in je mond ook nog door je smaakzintuigen in je tong?

Idd, havermout en rijst, zoete aardappelen zijn mijn eerste carbbronnen heerlijk.
Alleen ik wil bijvoorbeeld bij een omeletje wat havermout drinken, maar met water is dat niet te doen vaak geprobeerd.
Ook cacao wil niet baten, wordt alleen nog bitterder van :P

Ik ook dat is echt chill.

Bedankt voor de tip free :) Alleen dat is veel werk, wil het zo makkelijk en smakelijk mogelijk. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in, dan doe ik er maar een scoop whey bij XD

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 15:28 ----------

Werkt dat echt? Voel je toch in je mond ook nog door je smaakzintuigen in je tong?

dan zou ik er whey bijdoen en wat honing en of een bolletje of 2 ijscreem.

Als je het goed doet proef je een stuk minder. Denk maar aan wanneer je goed verkouden bent, dan proef je ook weinig.

Ja inderdaad, bedankt man! Zo even een poging wagen :)

Hoe zijn de meningen verdeeld als je de hele week alleen havermout als carb bron nuttigt?

Net een bakje met 50 gram rijst op met 75 gram kip :)

whey shake

boterhammen met pindabaas

thuis en oats binnen! yeah

Terug
Naar boven