AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Er wordt op dit moment knoflooksoep voor me gemaakt :eek:
Met prei, aardappel en natuurlijk knoflook! Wel gezond..

Ontbijt pannenkoek.
Men mengt de volgende ingrediënten in een kom:
100 gram Brinta
200 gram / ml gepasteuriseerd ei-eiwit
1 heel ei
Eetlepel kaneel
(je kan natuurlijk ook 4 hele eieren nemen ipv ei-eiwit en 1 ei etc etc.)
En voor de variatie kun je zelf rozijnen, stukjes appel, of andere stukjes fruit toevoegen.

Zelf voeg ik nog een scheutje water toe om het niet te dik te laten worden.
Dit in de pan zoals je pannenkoeken beslag in de pan doet. Het is wel wat dikker, maar dat is lekkah. :meal:
Op een laag vuur langzaam opwarmen, en als hij stevig genoeg is even omdraaien.

Mega verzadiging!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan dit ook met havermout?

BBQ gehad. Vis (kabeljouw, garnalenspies), biefstuk, groenten :)

volkorenbrood met martinosla en curryketchup
halve banaan
en .......?

Zometeen weer tonijnburgers, zitten er nu in.

Ben nu bezig met poging 2.0

Zelfde manier, heb nog geen tijd gehad voor nieuw tostiapparaat. Dit keer heb ik wel het alluminum folie met zonnebloem olie een beetje ingevet. Hopelijk blijft het nu niet plakken.

Zelfde manier, heb nog geen tijd gehad voor nieuw tostiapparaat. Dit keer heb ik wel het alluminum folie met zonnebloem olie een beetje ingevet. Hopelijk blijft het nu niet plakken.

bij poging 12.0 zal het wel lukken:D

Als dat je echte stats zijn mag je wel is meer eten free!:D

Laatst bewerkt:

Potverdomme ze blijven weer plakken xD
Ruikt wel heerlijk, heb dit keer Ketjap en Madras kruiden toegevoegd.
Pic update komt pas als het goed gelukt is.

Edit: Valt best mee nog, heb ze iets laten afkoelen voordat ik alluminumfolie er verder afhaalde, en met zo'n ding die je voor taartpunten gebruikt heb ik het folie ervoorzicht afgetrokken.
PIC SOOOOOOOOOOOON

Laatst bewerkt:
Pic update komt pas als het goed gelukt is, hoefde iets minder te schrapen dan gister dus het zit nog iets meer in burger vorm.

12.0 had ik gezegt eh
nog ff te gaan

4 stukjes koolvis en wat noodles.

Wat een kookfaal van mij. Wou ze bakken met melk en bloem, maar had enkel maizena. Dacht dat het wel hetzelfde effect zou geven.. Zag er wel eetbaar uit. Noodles ook. Wou dan een sausje binden van kruiden en maizena, maar had er teveel ingegooid, dus sausje zat vol brokjes.
Was te eten, maar zag er brak uit damn :D

maizena wel eerst oplossen in wat koud water (slurrie) voordat je de saus ermee in gaat dikken (en meteen goed roeren uiteraard).

Oke keep on going dan:), ga niet te hard i.v.m vetgains.

yep i know
vroeger had ik 0 vet op mijn buik en rug
en zag je mijn buikspieren enorm zonder dat ik ze moest trainen
moest ze zelfs niet opspannen

nu moet ik ze opspannen en zie je ze zelfs dan al bijna meer:mad:

Pic update komt pas als het goed gelukt is, hoefde iets minder te schrapen dan gister dus het zit nog iets meer in burger vorm.

Misschien een tip?

voeg wat erwten en wortels van uit het blik en beetje mais ook uit blik(ongeveer 30-40% van je totaal burger gewicht)
Alles pletten en mengen met het tonijn liefst wat boter toevoegen(geen olie omdat het vloeibaar blijft) en daarna kneden tot een hamburgervorm en dompelen in paneermeel. verder het vorm beetje bijwerken en dan in de vriezer zodat alles goed hard word.

Misschien een tip?

voeg wat erwten en wortels van uit het blik en beetje mais ook uit blik(ongeveer 30-40% van je totaal burger gewicht)
Alles pletten en mengen met het tonijn liefst wat boter toevoegen(geen olie omdat het vloeibaar blijft) en daarna kneden tot een hamburgervorm en dompelen in paneermeel. verder het vorm beetje bijwerken en dan in de vriezer zodat alles goed hard word.

Zal dat volgende keer proberen.
Hier is het resultaat van nu:

Driehoek vorm van tosti apparaat

14czjig.jpg

Terug
Naar boven