xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal dat volgende keer proberen.
Hier is het resultaat van nu:
Driehoek vorm van tosti apparaat
en vergeten vermelden 1 eigeel toevoegen zodat het wat meer bind en liefst in een oven bakken als het kan op 200 graden op een aliminium folie.
mij hebben ze jaren wijsgemaakt dak da ook ben
2 dokter hebben da gezegt
maar nu na bloedonderzoek bleek het niet te zijn,
dus kweet niet wa ik moet geloven.
ik heb mss gewoon zwakke darmen.![]()
nasi goreng (250gr rijst, 1 ui, 1 lepel pindakaas, 1 el sambal trassi, laos en ketoembar)
350gr kipfilet
4 pakjes afvalvleessate
2 eieren
1 broccoli
zak cassave kroepoek
![]()
Ik had nu eiwit en eigeel. Zal volgende keer ook oven doen. Dus als alles gemixed is in burger vorm kneden, alluminium folie eromheen en dan 200 graden oven. Hoeveel min?
nasi goreng (250gr rijst, 1 ui, 1 lepel pindakaas, 1 el sambal trassi, laos en ketoembar)
350gr kipfilet
4 pakjes afvalvleessate
2 eieren
1 broccoli
zak cassave kroepoek
![]()
.Liefst alleen eigeel en in burgervorm kneden dan in paneermeel dan in de vriezer tot het hard word dan pas met olie ingesmeerde folie eromheen.
En normaal zou 20 minuten moeten volstaan wel niet bevriezen in de vriezer gewoon wat hard laten worden.
---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 22:24 ----------
oeffffff, eerst dacht ik dat ik veel te weinig at na jouw meal te zien en toen keek ik naar je gewicht was ik weer gerustgesteld.

is m'n enige grote maaltijd op de dag heoeffffff, eerst dacht ik dat ik veel te weinig at na jouw meal te zien en toen keek ik naar je gewicht was ik weer gerustgesteld.

Post Workout
http://i55.tinypic.com/11hfj1t.jpg
---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 22:17 ----------
Neem jij whey?
Ontbijt pannenkoek.
Men mengt de volgende ingrediënten in een kom:
100 gram Brinta
200 gram / ml gepasteuriseerd ei-eiwit
1 heel ei
Eetlepel kaneel
(je kan natuurlijk ook 4 hele eieren nemen ipv ei-eiwit en 1 ei etc etc.)
En voor de variatie kun je zelf rozijnen, stukjes appel, of andere stukjes fruit toevoegen.
Zelf voeg ik nog een scheutje water toe om het niet te dik te laten worden.
Dit in de pan zoals je pannenkoeken beslag in de pan doet. Het is wel wat dikker, maar dat is lekkah.
Op een laag vuur langzaam opwarmen, en als hij stevig genoeg is even omdraaien.
Mega verzadiging!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]