MuscleMeat

Wat eet je nu?

Halve maiskolf

en vergeten vermelden 1 eigeel toevoegen zodat het wat meer bind en liefst in een oven bakken als het kan op 200 graden op een aliminium folie.

Ik had nu eiwit en eigeel. Zal volgende keer ook oven doen. Dus als alles gemixed is in burger vorm kneden, alluminium folie eromheen en dan 200 graden oven. Hoeveel min?

nasi goreng (250gr rijst, 1 ui, 1 lepel pindakaas, 1 el sambal trassi, laos en ketoembar)
350gr kipfilet
4 pakjes afvalvleessate
2 eieren
1 broccoli
zak cassave kroepoek

:meal:

nasi.jpg

Post Workout

11hfj1t.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 22:17 ----------

mij hebben ze jaren wijsgemaakt dak da ook ben
2 dokter hebben da gezegt
maar nu na bloedonderzoek bleek het niet te zijn,
dus kweet niet wa ik moet geloven.

ik heb mss gewoon zwakke darmen.:D

Neem jij whey?

Ik had nu eiwit en eigeel. Zal volgende keer ook oven doen. Dus als alles gemixed is in burger vorm kneden, alluminium folie eromheen en dan 200 graden oven. Hoeveel min?

Liefst alleen eigeel en in burgervorm kneden dan in paneermeel dan in de vriezer tot het hard word dan pas met olie ingesmeerde folie eromheen.
En normaal zou 20 minuten moeten volstaan wel niet bevriezen in de vriezer gewoon wat hard laten worden.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 22:24 ----------

nasi goreng (250gr rijst, 1 ui, 1 lepel pindakaas, 1 el sambal trassi, laos en ketoembar)
350gr kipfilet
4 pakjes afvalvleessate
2 eieren
1 broccoli
zak cassave kroepoek

:meal:

oeffffff, eerst dacht ik dat ik veel te weinig at na jouw meal te zien en toen keek ik naar je gewicht was ik weer gerustgesteld :).

Liefst alleen eigeel en in burgervorm kneden dan in paneermeel dan in de vriezer tot het hard word dan pas met olie ingesmeerde folie eromheen.
En normaal zou 20 minuten moeten volstaan wel niet bevriezen in de vriezer gewoon wat hard laten worden.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 22:24 ----------

oeffffff, eerst dacht ik dat ik veel te weinig at na jouw meal te zien en toen keek ik naar je gewicht was ik weer gerustgesteld :).

aight, thx. Keep you updated on the result.

is m'n enige grote maaltijd op de dag he

Still als ik mensen halve schotels zie eten denk ik dat ik toch wel een kleine eter ben , al kan ik makkelijk 6000-7000 kcal binnen krijgen zonder te junken... maar steeds klein te eten, om het uur meestal.

Wel ziet het er smakelijk uit je maaltijd :)

noodles + whey shakie

Ontbijt pannenkoek.
Men mengt de volgende ingrediënten in een kom:
100 gram Brinta
200 gram / ml gepasteuriseerd ei-eiwit
1 heel ei
Eetlepel kaneel
(je kan natuurlijk ook 4 hele eieren nemen ipv ei-eiwit en 1 ei etc etc.)
En voor de variatie kun je zelf rozijnen, stukjes appel, of andere stukjes fruit toevoegen.

Zelf voeg ik nog een scheutje water toe om het niet te dik te laten worden.
Dit in de pan zoals je pannenkoeken beslag in de pan doet. Het is wel wat dikker, maar dat is lekkah. :meal:
Op een laag vuur langzaam opwarmen, en als hij stevig genoeg is even omdraaien.

Mega verzadiging!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je nu wel wat overgelaten of weer niet?

Om 19:00 pannenkoek met 2 hele appels, kaneel + 2 stroopwafels gegeten.

Alles door elkaar gemixed, echt fcking lekker

Terug
Naar boven