MuscleMeat

Wat eet je nu?

mcflurry ofso meh hou niet van ijs, liever een burger meer dan.:D

Aangezien er ook mensen zijn die niet kunnen koken, en wel al dit lekkers willen eten is het wel handig als er een recept bij gezet wordt vanaf nu :D

jaa macflurry nonmnonmnnonmnonnm, binnenkort eens langsgaan. moet toch ff nieuwe oorbellen kopen hehehehe. zo ff shakje cookie en cream van B&F die ik heb gewonnen :trollface: opdrinken en slapen.

Morgen weer school + 2uur rijles hmmhmhmhmmhmhm drukke dag.

geen qwark?

waarom

daarom.... weet eigelijk niet wat de rede was volgens mij om op hetzelfde gewicht te blijven. Ging s'avonds altijd met volle maag naar bed, dan moet ik altijd schijten als ik bijna op school ben. Nu geen last van.

350gr basmati rijst en 6eieren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volkorenbrood met roereieren (3 stuks)
1 banaan
studentenhaver
smoothie : ananas- banaan

Al die posts van jou met jou eten o.0 jij eet echt veel! ik mag aannemen dat je gewicht niet meer klopt?? anders heb ik nog een hele lange weg te gaan :(
Zou ik mogen vragen hoeveel jij nou zo'n beetje kwijt ben per week aan voeding?

OT: me broers bord eten(kip met rijst en sla) want die at buitenshuis :D

Al die posts van jou met jou eten o.0 jij eet echt veel! ik mag aannemen dat je gewicht niet meer klopt?? anders heb ik nog een hele lange weg te gaan :(
Zou ik mogen vragen hoeveel jij nou zo'n beetje kwijt ben per week aan voeding?

OT: me broers bord eten(kip met rijst en sla) want die at buitenshuis :D

gewicht klopt echt wel ze.;)
ik kom van 56kg en dit is nog maar geleden van januari 2011, ik was echt graatmager ik kwam geen 100 gram bij, zelfs niet met vettig eten en nu zie ik er toch al gelukkig redelijk wa voller uit dan eerst. :)

Laatst bewerkt:
500gr. kwark en 75gr. cashewnoten. :lick:

walnoten

Cashew mix honing van Jack klein

Fking lekker :)

ah oke, mja beter double cheeseburger mcchicken en shit omnomnnomnonmnonm al ****ing lang niet geweest daar.

Waar vind jij die double cheeseburgers? Was laatst in Antwerpen en daar hadden ze ze. Echt verdomde lekker! Kan ze in Nederland nergens vinden helaas :( mac was stuk beter van kwaliteit daar

Bak kwark!

150g mass gainer + 600 ml sojamelk

Waar vind jij die double cheeseburgers? Was laatst in Antwerpen en daar hadden ze ze. Echt verdomde lekker! Kan ze in Nederland nergens vinden helaas :( mac was stuk beter van kwaliteit daar
Hier in n-h zijn ze overal te krijgen bij de mac

Ga lekker ergens anders chatten via pm ofzo, nutteloze posts.
Ot eiwit pannekoek

havermout/whey/banaan

Terug
Naar boven