XXL Nutrition

Wat eet je nu?

ahajajaj de optie geen zit er niet tussen denk dat ik toch voor de paprika en ui ga, kan ik teminste weer een keer fatsoenlijk schijten

uiensoep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm vind dit één van de minder uitziende gerechten Chefkok Wazzup.

foto is wat bewogen/out of focus, maar zag hem zelf pas toen ik al halverwege het bord was :(

maar de smaak was er niet minder om

het is maar dat je er uiensoep erbij had gezet :roflol: wou bijna zeggen wie heeft in dat bord geschet** hehehe.

Maar uiensoep is lang geleden, binnenkort ook maar eens maken hehehe

panga, broccoli en rijst aaaight

restje spaghetti, met kip en sperziebonen in sambal saus aangelengd met water

selamat makan;]

noodles (290 kcal)
ah chips stokjes (525 kcal)

zo misschien nog 500 kcal aan pasta of 300 aan aardappels, wat shakes (800 kcal) en kwark (330)..

Laatst bewerkt:
handje vol noten en rozijnen
volkorenbrood met kaas en tas sojachocomelk

zo me sample van b&f oplepelen, staat in de koelkast

Pad thai.
Nomnomnom :p

450g country steak
100g couscous
2 tomaten

Magere kwark met met chocolate casseine perfection sample van de b&f er door heen geroerd. Tis nu zo dik en stevig dat me lepel er niet meer goed door heen komt :roflol:

Net:
Garnalen, kipfilet, cashewnoten

Zometeen:
pasta
lamsfilet

:meal:

200 gram pangasius filet:meal:

en over uurtje 200 gram biefstuk met aardappelschijfjes:cool:

Magere kwark met met chocolate casseine perfection sample van de b&f er door heen geroerd. Tis nu zo dik en stevig dat me lepel er niet meer goed door heen komt :roflol:

Dikke eiwitbom. :D

----------------------

Mijn diner:
Kipfilet, taugé, prei, witte kool en stukjes peen gewokt in ''Asia wokolie'' (zonnebloemolie met chilipeperaroma) en gekruid met een Oosterse nasikruidenmix, met basmatirijst en verse doperwtjes. Veel groente, veel vezels, veel vitamine & mineralen, veel eiwitten, aardig wat gezonde vetten. Decent (and tasty) meal i'd say. :meal:

SL271495.JPG

Spaghetti!

Dikke eiwitbom. :D

----------------------

Mijn diner:
Kipfilet, taugé, prei, witte kool en stukjes peen gewokt in ''Asia wokolie'' (zonnebloemolie met chilipeperaroma) en gekruid met een Oosterse nasikruidenmix, met basmatirijst en verse doperwtjes. Veel groente, veel vezels, veel vitamine & mineralen, veel eiwitten, aardig wat gezonde vetten. Decent (and tasty) meal i'd say. :meal:

Me jelly :)

OT: Vleisch van de BBQ :)

Over een halfuur is mijn cake afgekoeld:
12 eieren
3 bananen
4 walnoten
50 gram rozijnen
20 gram cacao

:meal:

Vreselijk om er op te moeten wachten. :D

Terug