XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Weer een grote pre-workout maaltijd...

1/2 gebraden kip, wat schrieltjes gebakken in olijfolie voor de stoelgang, potje wortels, en 100gram ongekookte rijst; weet niet precies hoeveel het was maar zit nu zwaar aan de hik en iedere hik doet kapot veel pijn hehehe

340kcal aan aardappels en 400 aan roze zalm uit blik. Pff heb bijna niks meer in huis.

Pannekoeken(naturel) met gebakken eieren.
1300/1400 kcal :cool:

Net na de training protienshake C&C, en een soort dubbele sandwich met kipfilet voor de high-carbs, had niks mer.

==========
-------------
==========
-------------
==========

-------- = kipfilet

400 gram kipfilet maar echt ****ing droog :(

How to make een lekker gebakken eitje

Verhit een pan en pleur er een aantal plakken vlees in

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pak een hoeveelheid eieren naar keuze en laat deze rustig in de pan droppen

Zoek in de kast naar wat lekkere kruiden en strooi deze (lekker veel) over je brouwsel

Bak het eitje door tot de gewenste consistentie, en snijd hem vervolgens in stukken

Pak een aantal sneden brood en verdeel de eierpunten over de broodjes

Geniet vervolgens van deze lekkere maaltijd en surf tegelijkertijd naar interessant topics op DBB

Zorg er ten slotte voor dat je geen restjes over laat, ook al heb je geen honger, no pain no gain

Ik hoop dat jullie er iets van geleerd hebben
Voor verdere vragen ben ik altijd bereikbaar via de PM

Eet smakelijk

:D

trolololol

moeder heeft geen kwark gkocht, dus een caseinshake

150gram rijst met 114 gram gerookte kip.

120kcal x 4 bakjes mini yoghurt
550kcal pasta
220kcal cola
123kcal x 2 banaan

200 gr haver, 40 gr whey, rijstwafel met pindakaas.

Pre workout.

brotein met brocolli, nu broghetti met broats..

...

..

.

lol jk

een lekkere mix van soja eiwit vanilla en micellar superior vanilla, proeft net als een rijstenpapje, erg lekker vind ik het

had ook tostis en geroosterd brood met pindakaas, heb geen idee waarom, maar vind het erg lekker. had ook nog van die hazelnootjes met choco eromheen.. geen idee hoe die heten, en een knopper koekje :)

hhaha Larson, die gast op jouw scherm bovenste is wel een chille, lekkere maaltijd ook ik pak altijd kalkoenfilet (koud) en daarop gebakken eien is ook lekker.

rond 15:00 4 sneeën brood met 3 gebakken eieren. (vanmorgen al 8 op) dus iets teveel boord, maar toch wintertijd geen probleem.

16:00 2 bakken koffie.. helemaal zwart ouderwets met een zakje... hmmm heerlijk.

en zo staat op het menu:

4 aardappels, 150gram rijst, 200 gram bloemkool en 250gram licht gemarineerde karbonade.

Dus weer een lekkere maaltijd om zo heerlijk op te pitten.

Rijstenpap zonder suiker :)

Gewoon Rijst / melk / kaneel + een klein beetje rozijnen.. en 2 scheppen whey :) Jam .. smaakt echt goddelijk

460kcal aan bockworst en straks
340kcal aan aardappelen.

Post workout meal van vandaag

- 250 gram basmati rijst (gekookt gewogen)
- 300 gram kipfilet
- 2 gekookte eieren
- klein scheutje Sweet Chilli "maakt-alles-lekker" saus

j0cydc.jpg

Kwark+ cashews

Zo'n maaltijd heb ik ook vaak post workout. Toppertje! Alleen doe ik er altijd wel 200gr (minstens) groente bij. :D

Zo'n maaltijd heb ik ook vaak post workout. Toppertje! Alleen doe ik er altijd wel 200gr (minstens) groente bij. :D

Ja ik kijk er altijd weer naar uit! :D

Altijd rijst (meestal zilvervlies) en dan kip of vis + een paar eitjes.

En s'middags eet ik ook warm op m'n werk en dan eet ik altijd groente er bij :)

Terug
Naar boven