AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Olijfolie, gewoon half bekertje is goed voor de stoelgang. Lekker spetteren yumymuumymuymum

kwark is al paar dagen op en whey ook:mad: dan straks maar een blik tonijn.
morgen is er terug kwark en hoop dat mijn bestelling whey van body en fit dan ook toekomt.:)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 21:56 ----------

Olijfolie, gewoon half bekertje is goed voor de stoelgang. Lekker spetteren yumymuumymuymum

bij mij spettert het al genoeg zonder olie. :D

kga nu beginnen aan 500gr kwark, as usual

250gram magere kwark op, had honger en was ook nog eens danio troep kwark waar veel vetten inzitten weinig eiwits. Maar moet toch iets hea, over 10mins ff protien shakeje en dan lekker slapen

Kwarrkkk:DDD fuarckkk die van almhof is ook zo lekker.

een blik tonijn

kwark en whey: 750kcal saampjes.

200g diepvriesgroenten
100g havermout
2 stukken chocolade (cote dor melk)
30g sojaeiwit :mad: hoe heb ik dit vroeger alle dagen kunnen drinken, maar na een paar slokken valt het goed mee.
350g sojamelk

Weet iemand nog een goede pre-workout meal waar je lekker op kan knallen.

Pak normaal altijd rijst/banaan of iets dergelijks, maar komt me een beetje de keel uit.

OT:

Net wat brood met kalkoenfilet op, ook bezig met 3liter water weg te werken om ff me darmen leeg te spoelen.

• Like
Waarderingen: free
Weet iemand nog een goede pre-workout meal waar je lekker op kan knallen.

Pak normaal altijd rijst/banaan of iets dergelijks, maar komt me een beetje de keel uit.

OT:

Net wat brood met kalkoenfilet op, ook bezig met 3liter water weg te werken om ff me darmen leeg te spoelen.

pasta met vlees , vis en rozijnen?

Ja denk dat ik was spaghetti maak

post workout appeltaart :)

A bittersweet shot of pleasure. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Twee sterke koffie, cacaopoeder en kaneel. Als je hem als intra of post workout neemt kun je er dextrose poeder doorheen doen, dat maakt het natuurlijk helemaal hemels. Wel voorzichtig met de kaneel, want teveel maakt het te bitter. Samen met dextrose krijg je echt een dikke energieboorst en pomp (tijdens training). Die combinatie werkt voor veel vrouwen ook opwindend. Doe er je voordeel mee mannen!

SL271500.JPG

2 boterhammen met kipfilet en een handje nootjes.. net terug van werk zo helaas richting school.

Even een toevoeging op wat ik net posten:
-Voor een extreme training: 25-50mg efedrine HCL oplossen in bovenstaande 'cocktail'
-Voor een 'spannende' avond: bovenstaande combinatie met half koffie, half Stroh 40 of 60 (Strohrum) en een paar eetlepels vanillesuiker. :)

Ik drink geen koffie :p

Ontbijt en pre workoutmeal:
2 kiwi's
150gr havermout
25gr rozijnen
2scoops whey

Even een toevoeging op wat ik net posten:
-Voor een extreme training: 25-50mg efedrine HCL oplossen in bovenstaande 'cocktail'
-Voor een 'spannende' avond: bovenstaande combinatie met half koffie, half Stroh 40 of 60 (Strohrum) en een paar eetlepels vanillesuiker. :)

pak altijd kop senseo dark koffie, idd met kaneel erdoor heen. Vond het wel een succes, met cacao erbij was wel wat minder.

Maar idd, zeker een goede pre-workout en vooral in de morgen.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 14:38 ----------

En voor TheAce, pak eens een keer een lepel kaneelpoeder zonder iets erbij, doe maar update als je geprobeerd hebt :p.

o5atc4.jpg

3 roereieren met kerstomaatjes, peper, zout en bascilicum.
1 tas sojamelk
1x glucosamine
6x biergist

edit: shit foto ziet er niet uit :shake:

Laatst bewerkt:
Macaroni met tonijn.

Terug
Naar boven