MuscleMeat

Wat eet je nu?

daarnet na workout: lassagne met zalm, spinazie en 2 dikke volkorenboterhammen 2x 62g met sojaboter.
1 glas cola
1x glucosamine 6x biergist

nu: volkorenbrood met makreelfilet in tomatensaus

Laatst bewerkt:
halve banaan, 2handjes studentenhaver en 2 mandarijntjes

300 gram pangafilet gebakke in olijfolie, samen met ui en paprika!
daarna 300ml melk + 50 gram brinta (had geen zin om rijst te koken bij de vis en had al 8 sneetjes brood op vandaag, vond k wel genoeg)

wel goed btw om op dit tijdstip nog zo stevig te eten?? was half 10 thuis van de training!

2 energydrank, 650 kcal aan loempia's, 500kcal havermout, 750kcal aan pasta (knap, voorheen kon ik maar 150gram max op)

2 energydrank, 650 kcal aan loempia's, 500kcal havermout, 750kcal aan pasta (knap, voorheen kon ik maar 150gram max op)

raar dat die kcal altijd perfect mooi ronde getallen zijn. :D

ot: 250g kwark, 430ml sojamelk 30g whey perfection en 1 eetlepel honing.

Laatst bewerkt:
shake van:

muesli 100g
whey perfection 32g
vers sinaasappelsap 38g
halve appel 52g
sojamelk ongeveer 450g
pure chocolade 20g
1 eetlepel olijfolie

goed voor 967,5 kcal

Laatst bewerkt:
6 boterhammen (30+ kaas, kalkoenfilet, ei) en een halve liter melk. (aka ontbijt)

Bacon + Eggs, 4 eieren 5 plakjes bacon
Witte bonen in tomaten saus en een halve liter melk

ging meer om de high-carbs. Dus niet iets na de training of begrijp ik je nu verrkeerd (rondom training = erna/ervoor/tijdens)

Wat bedoel je dan met high-carbs? Hoge GI koolhydraten? Dat zijn het ja, maar dan zonder (of in ieder geval een stuk minder) glucosecrash.

lekker junken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha nice, waar heb je dat aan verdient?

zware stressdag :p en het was lang geleden. De 2 royal cheeseburgers heb ik wel omgetoverd tot 1 super royal, bovenkant van 1 broodje en onderkant van ander broodje eraf en supersayan fusion powers

Erwtensoep met kip ipv worst. Veel (welliswaar) gezonde kh's, als post workout maaltijd. Oh boy oh boy oh boy wat is dit genieten zeg. :D

SL271504.JPG

Gewoon even 2 eieren, tussendoortje

@free dat is wel ziek

Erwtensoep met kip ipv worst. Veel (welliswaar) gezonde kh's, als post workout maaltijd. Oh boy oh boy oh boy wat is dit genieten zeg. :D

Daar was ik toch even vergeten dat erwtensoep ontzettend vullend is. Ik heb nog twee maaltijden te gaan, maar ik vraag me af of ik zie zonder te kokhalzen naar binnen kan proppen. Nog nooit zo vol gevoeld. :(:o

Daar was ik toch even vergeten dat erwtensoep ontzettend vullend is. Ik heb nog twee maaltijden te gaan, maar ik vraag me af of ik zie zonder te kokhalzen naar binnen kan proppen. Nog nooit zo vol gevoeld. :(:o

Die erwtensoep dateert nog uit 2009 joh!;)
Nee klopt, dat vult wel. Maar persoonlijk hoe vol ik ook zit, een uur na me vorige maaltijd sterf ik weer van de honger.:o

volgens mij heb je die soep met je handen opgegeten en toen dit gepost? (smerig toetsenbord)

nagels.

srs

gebakken aardappels
shoarma vlees
erwtjes

Iemand tips voor heldere foto's ?
Heb een 5 mp camerca op mijn mobiel, en op het schermpje is het kraakhelder, maar de foto zelf is wazig en onscherp ??

Terug
Naar boven