AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Misschien even met en zonder flits proberen? Heb je geen modus ''close up'' ofzo?

Kabeljauw+ Overschotel(Volkoren pasta, knoflook, sla, brocolli, tomatensaus, mozarella). Lekker heurrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker macaroni :D

Kleine maaltijd, maar wel lekker!
Mooie tafel btw.

Haha, de tafel is zo'n *** ding van de ikea die na een week al beschadigd was :D.
En ik denk dat het bord gewoon wat groot is.

Twee eieren leveren 15 gram eiwit, dat is zelfs op een groot bord nogal weinig. :D

4l4wtt.gif

Net ook maar even het recept geplaatst.

Magere vruchtenyoghurt, cornflakes, whey.

Rijst, gerookte kip en sambal.
Wederom dit.

Laatst bewerkt:
Een lekkere kipfilét in de pan, doperwtjes op het pitje ernaast en op een ander pitje wederom een pan met rijst. Mammie op vakantie en kan geen aardappels schillen..:(

alweer een minder scherpe foto haha, totaal geen idee welke instellingen ik moet gebruiken. Close up modus niet gevonden...

Chilli con carne met witte rijst:

wssbkk.jpg

Champignonsoep

29nfhoo.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 19:24 ----------

alweer een minder scherpe foto haha, totaal geen idee welke instellingen ik moet gebruiken. Close up modus niet gevonden...

Die van mij doet autofocus (Nokia5800), al maak ik ze voor hier meestal met mijn canon (A510). Anywways, niet recht boven je eten gaan hangen, want dan beslaat de lens door de damp die van het eten af komt. (en even de vetvlekken van de les vegen)

Oh en voldoende licht helpt ook enorm.

3 kleuren pasta, met groente en wat saus .. had verdomme me vergist ipv Kerrie poeder kaneel over m'n gehakt gegooid .. beetje verdoet

ben bij een kennis, koelkast leeg, alles leeg.
cola x2,
chips kwart van een zak,
vage salami worstjes,

pff..weet niet eens hoeveel kcal ik op heb :(

250gr kip filet, + zalm salade

150 gr havermout, 200ml melk, 5 hele eieren

* havermout 100g
* pindakaas 40g
* diepvriesfruit bosvruchten 150g
* 1 eetlepel olijfolie met truffel. :D
* whey perfection 30g
* pure chocolade met sinaasappelsmaak