Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kies jij er trouwens voor direct vetten te nemen in je post workout meal?
Ziet er goed uit btw.

kijk er altijd naar uit na een zware training 
Waarom niet?
Of geloof je soms dat na je training er een magisch venster bestaat van 1 uur waarin alle voedingsstoffen direct door je lichaam worden opgenomen?
Dat is namelijk bullshit
en lekker is het zekerkijk er altijd naar uit na een zware training
![]()

Nee uiteraard niet. Wel is het zo dat vetten de eiwitopname vertragen, iets wat je niet echt wil na een training. Correct me if I'm wrong.![]()

Voor- en na de training neem ik whey hydrolisaat. Dan ga ik douchen etc en maak het gerecht klaar. Dit eet ik dan ongeveer 45 minuten a 1 uur nadat ik daadwerkelijk klaar ben met trainen. Naar mijn ervaring werkt dit perfect![]()

Ik ga voortaan ook maar eens mijn kookkunsten uploaden.
Vandaag : Nasi
......
Kan echt geen hap binnenkrijgen door school stress. Al die ****ing projecten en deadlines.
500kcal havermout.

protien shake + banaan
wat is bambix voor carbs? valt dat onder high of low? wie weet het

Lichtverteerbaar, maar complex. Qua werking is het te vergelijken met Vitargo of Waxy Maize, maar dan goedkoper en simpeler. Tijdens een dieetfase neem ik rondom mijn training shakes van isolaat met Bambix. Geeft lekker energie zonder insuline crash.![]()