Fitness Seller

Wat eet je nu?

Zo maar eens een pak soep warm maken, het gaat nog niet echt van een lije dakje vandaag .. vanmiddag oer hollands Stampot wortelen met gehaktballen

Free, heb je eindelijk de 70 kilogram aangetikt? :)

ja het word tijd eh, want ik bleef maar steken op de 69kg:)

Ja het viel me meteen op die 70kg in je stats. Misschien word het toch tijd voor een strakker schema om zeker te zijn dat de groei erin blijft?

Wat zijn je doelen eigenlijk? (qua gewicht / kracht / spiermassa whatever).

binnenkort ga ik weer vermageren vrees ik want ik moet stage lopen en mss nadien vast werk. er is maar 1 pauze smiddag's:( dus ga ik dan waarschijnlijk maar 4 keer kunnen eten ipv 6x.

mijn doel is eigenlijk niet super breed worden...
maar ik mag nog wel wa voller worden in spier en dan mijn vet wegwerken.
ik had gedacht aan de stats -----> 1m85 75kg met een vetpercentage van 8% nu is het 1m85 70kg vetpercentage ongeveer 12 a 13 denkik:rolleyes:
vroeger had ik geen gram vet ook niet om mijn buik en rug en nu kan ik mijn vet daar al goed vastpakken.:D

1m85 bij een gewicht van 90kg staat volgens mij aardiger dan 75kg. Anyways.. **** die stage, eten zult gij! Anders blender je een flinke load aan whey, havermout, fruit, chocolade (wat je wel vaker doet) en neem je dat mee in een shaker? Staat daar vast wel een koelkast waar je het in kan bewaren. :D

binnenkort ga ik weer vermageren vrees ik want ik moet stage lopen en mss nadien vast werk. er is maar 1 pauze smiddag's:( dus ga ik dan waarschijnlijk maar 4 keer kunnen eten ipv 6x.

ik had gedacht aan de stats -----> 1m85 75kg met een vetpercentage van 8% nu is het 1m85 70kg vetpercentage ongeveer 12 a 13 denkik:rolleyes:
vroeger had ik geen gram vet ook niet om mijn buik en rug en nu kan ik mijn vet daar al goed vastpakken.:D

hehe ik heb ook al vetjes, vergeleken met 7 maanden geleden. En ik moet zeggen..ik ben trots op mijn vetjes..yeeeeh boy.

2iikjdu.jpg
3x heel ei, 1x eiwit, 1x runderhamburger, 1 wit bolletje, 2x volkorenboterham, 0,5 lt volle melk

300 gram havermout
5 eieren (2 zonder dooier)
260 gram tonijn
500ml melk

Kan de komende tijd niks eten, dus moest ff bunkeren noh

boterhammen met lekker veel pindakaas en ietsjes hagelslag erop omdat ik het anders niet te verteren vind, en boterhammen met kip (:

ik was van plan om straks oats te blenden met melk.
iemand enig idee wat de verhoudingen moeten zijn zodat het drinkbaar is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200gram kalfbiefstuk
100gram zilvervliest rijst +groente en shit

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 20:40 ----------

Stage he, vind het ook klote van die tijden.

Ik begin om 6 uur sochtends tot 17.00 stage en dan nog eens met de trein naar me woonplaats. Ben dus 7 uur savonds elke dag thuis.

Dit beteken altijd bakken met eten nemen, maar vind het behoorlijk k*t op een of andere manier en merk dat mijn cortisol laatste tijd stijgt.

Laatst bewerkt:
yumumymyuyuyuuyymuyyu geen zin in te koken vandaag, dus hele dag beef jerky te eten ****ing lekker, zo'n 300gr beef jerky = 160gr eiwitten + wat blikken vis, strax weer wat pakken

beef jerky,, rofl..

Terug
Naar boven