Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
hmmmm.. Rijstwafelssssss hmmmmmmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kom je nog wel op terug wanneer je de 75 kilo hebt gehaald, je denkt telkens nog 5 kilo en dan is het goed wanneer je je doel hebt behaald succes!

200gram kalfbiefstuk
100gram zilvervliest rijst +groente en shit
---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 20:40 ----------
Stage he, vind het ook klote van die tijden.
Ik begin om 6 uur sochtends tot 17.00 stage en dan nog eens met de trein naar me woonplaats. Ben dus 7 uur savonds elke dag thuis.
Dit beteken altijd bakken met eten nemen, maar vind het behoorlijk k*t op een of andere manier en merk dat mijn cortisol laatste tijd stijgt.
.
hehe ik heb ook al vetjes, vergeleken met 7 maanden geleden. En ik moet zeggen..ik ben trots op mijn vetjes..yeeeeh boy.

amai dan zit jij 2x2 uur dus 4 uur per dag op de trein?
ik heb meer geluk ... met mijn wagen is het maar 18 a 20 min rijden.
ja kzal er waarschijnlijk wel iets op vinden, de middag pauze is 1 uur
dan kan ik mss eten en 20 a 30 min later nog iets naar binnen werken en mss tijdens het werk snel een banaan, melk, wat noten eiwitreep of graanreep enzo naar binnen duwen.
oei da van die cortisol is minder als ik da zou ff lees, het kan zijn dat ik hier ook last van heb want ik ben een echte stresskip, kheb voor alles stress... pfff
---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 17:06 ----------
ik kan er moeilijker mee overweg aangezien ik vroeger ne strakken 6 pack had zonder te sporten of buik te trainen en zonder mijn buikspieren op te spannen.
ot: weinig honger mannen, gisteren te diep in het glas gekeken.![]()
Tsja ik heb nu ook totaal geen definitie meer in abs. Maar wat heb je nou liever? Groeien en meer massa pakken, of het zien van je dierbare vakjes en niet (snel) groeien?
Roze zalm 310 kcal.
daarnet:
100g havermout
180g diepvriesfruit
520ml sojamelk
30g whey
1x glucosamine
1 glas multivruchtensap
nu zelfgemaakte spaghetti met paprika's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
650g +50g strooikaas
tas sojamelk
6x biergist
1x glucosamine
ja hij ging vlot binnen... ik had hem dan nog lekker pikkant gemaakt ook.
thanksja hij ging vlot binnen... ik had hem dan nog lekker pikkant gemaakt ook.
![]()
.250gram magere milde kwark met schepje whey;
2 gebakken eieren met een snufje zout (wel veel bakvet erbij maarja schjit)
6 halve stoofperen (wtf echt heerlijk)
Dit was meal van 16:00-16:30; straks 400gram karbonade, en 620gram rode bieten.
En de post hierboven;.
Enige wat ik zie is junk junk junk..... iedere dag weer lal; maarja **** it. zal wel proberen om erover te lezen.