Fitness Seller

Wat eet je nu?

zou je niet juist met koud water doen zodat het minder snel gaat binden en je het makkelijker weg kan werken?

hmmm, lauw water vindt ik nog het fijnste, kwa smaak maar ook kwa oplossen. Als je met koud water doet drinkt wel snel weg maar dan heb ik teminste meer water nodig.

hmmm, lauw water vindt ik nog het fijnste, kwa smaak maar ook kwa oplossen. Als je met koud water doet drinkt wel snel weg maar dan heb ik teminste meer water nodig.

Net 50gram whey isolaat, 50 gram havermout en 400ml melk gemixed. het was drinkbaar, maar de havermout daalt heel snel naar beneden en hoopt zich daar dus op.
met water lijkt me trouwens ****ing vies (ik kan ook totaal geen whey op met water, kotsneigingen alles).

yumumymyuyuyuuyymuyyu geen zin in te koken vandaag, dus hele dag beef jerky te eten ****ing lekker, zo'n 300gr beef jerky = 160gr eiwitten + wat blikken vis, strax weer wat pakken

is dat niet ****ing duur? 1 zakje was toch maar 25 gram ofzo?
edit: zie dat het 1,85 per zakje is. Dus je hebt 22 euro betaald? =/

yumumymyuyuyuuyymuyyu geen zin in te koken vandaag, dus hele dag beef jerky te eten ****ing lekker, zo'n 300gr beef jerky = 160gr eiwitten + wat blikken vis, strax weer wat pakken
Per 100gr beefjerky zo'n 4gr zout, en dan nog het zout in die blikken vis. Jij zal welaan je dagelijkse zoutinname geraakt zijn :).

kwarkjes: 120kcal x6

Low carb meal.
1 eidooier, 2 eiwitten, 20 gram kaas, salade met dressing, 50 gram kip

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister bij m'n nicht gegeten... die kan erg lekker koken :lick:
Varkenshaas gevuld met brie en in ontbijtspek gerold met daarbij gemarineerde aardappeltjes en peultjes met worteltjes. Daarbij nog champignonroomsaus gemaakt met een soort van wijn ofzo :P Geen idee haha.. was echt lekker!

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 11:58 ----------

Het was zo veel dat ik het niet op kreeg ???

binnenkort ga ik weer vermageren vrees ik want ik moet stage lopen en mss nadien vast werk. er is maar 1 pauze smiddag's:( dus ga ik dan waarschijnlijk maar 4 keer kunnen eten ipv 6x.

mijn doel is eigenlijk niet super breed worden...
maar ik mag nog wel wa voller worden in spier en dan mijn vet wegwerken.
ik had gedacht aan de stats -----> 1m85 75kg met een vetpercentage van 8% nu is het 1m85 70kg vetpercentage ongeveer 12 a 13 denkik:rolleyes:
vroeger had ik geen gram vet ook niet om mijn buik en rug en nu kan ik mijn vet daar al goed vastpakken.:D
Daar kom je nog wel op terug wanneer je de 75 kilo hebt gehaald ;), je denkt telkens nog 5 kilo en dan is het goed wanneer je je doel hebt behaald succes!

150gr kip
100gr rijst
ketchup,chili, kerrie kruiden
50gr walnoten

dus... totaal geen fut om te eten (heb ik srs byna nooit) zwaar beroerd; maar toch ff protienshake met best veel bambix naar binnen kunnen werken. Als ik me weer wat beter voel pak ik een stuk kip

Morgne ff rijstwafels kopen. kijken hoe ik dat wegwerk. Kost wel veel ruimte voor in me tas.... alles kapot zeker :(

FF stukje kip ala 200gram warm maken; **** rijst, nu geen zin in ook geen groente/shake

3 eiwitten.. ff tussendoor (cutting)

4 x 140kcal frikandellen.

Rijstwafels met kipfilet en komkommer.

Terug
Naar boven