- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
wats er mis mee man, gewoon gedroogd rundvlees

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zou je niet juist met koud water doen zodat het minder snel gaat binden en je het makkelijker weg kan werken?
hmmm, lauw water vindt ik nog het fijnste, kwa smaak maar ook kwa oplossen. Als je met koud water doet drinkt wel snel weg maar dan heb ik teminste meer water nodig.
yumumymyuyuyuuyymuyyu geen zin in te koken vandaag, dus hele dag beef jerky te eten ****ing lekker, zo'n 300gr beef jerky = 160gr eiwitten + wat blikken vis, strax weer wat pakken
Per 100gr beefjerky zo'n 4gr zout, en dan nog het zout in die blikken vis. Jij zal welaan je dagelijkse zoutinname geraakt zijnyumumymyuyuyuuyymuyyu geen zin in te koken vandaag, dus hele dag beef jerky te eten ****ing lekker, zo'n 300gr beef jerky = 160gr eiwitten + wat blikken vis, strax weer wat pakken
.
Geen idee haha.. was echt lekker!
Per 100gr beefjerky zo'n 4gr zout, en dan nog het zout in die blikken vis. Jij zal welaan je dagelijkse zoutinname geraakt zijn.
Daar kom je nog wel op terug wanneer je de 75 kilo hebt gehaaldbinnenkort ga ik weer vermageren vrees ik want ik moet stage lopen en mss nadien vast werk. er is maar 1 pauze smiddag'sdus ga ik dan waarschijnlijk maar 4 keer kunnen eten ipv 6x.
mijn doel is eigenlijk niet super breed worden...
maar ik mag nog wel wa voller worden in spier en dan mijn vet wegwerken.
ik had gedacht aan de stats -----> 1m85 75kg met een vetpercentage van 8% nu is het 1m85 70kg vetpercentage ongeveer 12 a 13 denkik
vroeger had ik geen gram vet ook niet om mijn buik en rug en nu kan ik mijn vet daar al goed vastpakken.![]()
, je denkt telkens nog 5 kilo en dan is het goed wanneer je je doel hebt behaald succes!FF stukje kip ala 200gram warm maken; **** rijst, nu geen zin in ook geen groente/shake

of heb je net gegeten![]()
Maak er ook een foto van!
Er is ook zo'n thread op bb.com, vond ik wel lache![]()
60 gram brinta
78 gram LeanGainer
500 ml melk
banaan
15 ml lijnzaadolie
500 mg vit C
multi & mineralen voor sporters

reageer dan niet jongen, je ziet toch wat eet je nu topic, ga terug naar brazzers.com