XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Ontbijt:

4 x spiegelei
3 boterhammen
85 gr havermout
60gr choco whey
40gr rozijnen
Beetje volle melk

Whey+brinta shake als ontbijt...

Rijst, kip en sambal.

Rijst met kalkoen en sojaboontjes. Beetje sesamolie en sojasaus voor de smaak.

m0iuq.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tagliatella met tonijn mais en tomaatpure

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groene Curry met Rijst :)

Groene curry bestond uit: Melk + Kokosmelk / Tauge / Courgette en 600gr Kip en nog zo'n sauspasta :)

Groene Curry met Rijst :)

Groene curry bestond uit: Melk + Kokosmelk / Tauge / Courgette en 600gr Kip en nog zo'n sauspasta :)

Lekker!

Ken je ook de curry van Jamie oliver uit z'n programma 30 minute meals? Die is ook heerlijk! Ik had deze 2 weken geleden gemaakt, echt lekker maar had veel teveel hete pepers erin gedaan waardoor me bek flink ging branden, beetje is lekker maar dit was te.. Had de volgende dagen als ik me vinger in me mond deed of op me nagels beet die pittige smaak in me mond wat een hel :p

Misschien je handen eens wassen ;)

Een kiwi. Geen foto waard.

mosterd-uiensoep

11m99vl.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 18:54 ----------

Lekker!

Ken je ook de curry van Jamie oliver uit z'n programma 30 minute meals? Die is ook heerlijk! Ik had deze 2 weken geleden gemaakt, echt lekker maar had veel teveel hete pepers erin gedaan waardoor me bek flink ging branden, beetje is lekker maar dit was te.. Had de volgende dagen als ik me vinger in me mond deed of op me nagels beet die pittige smaak in me mond wat een hel :p

Jamie houdt wel van pittig, dus meer dan Jamie er in doen is voor ... gevorderden.

1000 kcal aan musli.

wil zo graag melk drinken.
heel veel melk, ****ing lekker.
krijg er alleen superveel puisten van ver#$@#$.

Meerdere keren gedaan :p met zeep, dreft alles geprobeerd :p

capsaicine lost op in vet, dus je zou je handen eerst eens met olie kunnen insmeren voordat je ze wast.

Of de volgende keer niet met je handen aan de pepers zitten (die latex handschoenen uit je slaapkamer kun je ook voor andere dingen gebruiken ;)).

Lekker!

Ken hem niet, ga hem morgen eens opzoeken op google, morgen eens kijken of er nog iets lekkers is bij de supermarkt qua simpele gerechten die toch gezond zijn :) en binnen m'n schema passen

Oke ik geef toe het was allemaal niet bijster origineel en afwisselend de afgelopen dagen, maar er waren wat dingen in de aanbieding waha :o
Ohja en het was gewoon ****ing lekker ! :D

eiermie met kip en wokgroente
mllfsn.jpg

Koolvisfilet met aardappels en erwtjes
2a65hsm.jpg

Chicken Tonight Hawai met kip en witte rijst
2i72tjp.jpg

Kabeljauw filet met aardappels en erwtjes
rhjvcz.jpg

Conimex Mie met rundvlees en Champignon roerbakpakket
kb292b.jpg

eindelijk nog eens fotos, krijg er wel meer en meer honger van.

ot: sebiet spaghetti bolognaise:lick:

Spruitjes met een tonijnburger (2)

5kews1.jpg

Kippenborst reepjes, shoarma gemarineerd.

nomnomnomnonmnomnonmommmmmmmmmmhhh

Kip madras en couscous met groenten :)

Terug
Naar boven