MuscleMeat

Wat eet je nu?

260gram aan biefstuk (nonmnonmnonnmnonm) 300gram aan bloemkool en 2 aardappels (pre-meal).

Denk dat ik zo nog ff 2 bananen pak.

hebben jullie dat ook? Dat wanneer een deel van je vaste proteine inname weg is (bijv. omdat je whey shakes op zijn). Ik word dan echt paranoide, ook al haal ik de rest van de 160gram uit andere producten.

kaassoufles 190kcal x3
melk 450kcal
pindakaas 670kcal

moesli pwo, zowat niks meer in huis:(

500g kwark, en heb ff een handje nootjes gecheat :(

hebben jullie dat ook? Dat wanneer een deel van je vaste proteine inname weg is (bijv. omdat je whey shakes op zijn). Ik word dan echt paranoide, ook al haal ik de rest van de 160gram uit andere producten.

kaassoufles 190kcal x3
melk 450kcal
pindakaas 670kcal

nee, want eiwitten uit vast voedsel zijn minstens even goed, zelfs nog beter dan shakes!

deze morgen: schake 750ml

-100g havermout
-130g bosvruchtenmix (diepvriesfruit)
-30g whey
-sojamelk
-30g pindakaas
-sojachocomelk

ben al aant nadenken wat ik straks ga eten. :D

deze morgen: schake 750ml

-100g havermout
-130g bosvruchtenmix (diepvriesfruit)
-30g whey
-sojamelk
-30g pindakaas
-sojachocomelk

ben al aant nadenken wat ik straks ga eten. :D

hoezo eigenlijk altijd soja, heeft t andere voedingswaarde of vind je t gwn lekkah?

boterham met brie honing en nootjes, en een stuk witte chocolade.

Beetje pasta op met kipfilet met tomaat en paprika :)

kippepoten 120kcal x2
kwark 275kcal
energy bullit 250kcal
pasta 700kcal
wei shake 400kcal x2
pasta 525kcal
pinda's 615kcal

hoezo eigenlijk altijd soja, heeft t andere voedingswaarde of vind je t gwn lekkah?

de reden dat ik alpro soja gebruik is omdat de dokter zij als ik een baby was dat ik allergisch was aan zuivel. met ouder worden ben ik terug aan de zuivel gegaan omdat ik wou proberen te verdikken en ik er precies geen last meer van had. ik dronk dan 3 maand aan 1 stuk dagelijks 1 of 2 mass gainers met 1 liter volle melk. kort daarna was ik 26 a 27 jaar heb ik 7 maand bij een dokter moeten langsgaan die zij dat ik allergisch was aan zuivel en mijn lever opgezwollen was door de volle melk en andere dierlijke eiwitten. dan heb ik mij 7 maanden ofzo aan een schema moeten houden van dingen dat ik mocht eten (dan mocht ik super veel dagelijkse voedingstoffen niet meer eten of drinken).:mad:
nu de grap is dat ik mij over ongeveer een jaar geleden heb laten testen op zuivel alergie door mijn bloed te laten trekken in de kliniek en nu blijkt dat ik geen zuivel allergie heb) :rolleyes:
ik snap het niet echt meer maar kom.:D
en ik ben da van gewoonte eigenlijk blijven doordrinken.;)
kwa voedindwaarde zal da denkik alle 2 ver hetzelfde zijn.
ik heb ook al gelezen dat gedeeltelijk dierlijke en gedeeltelijk plantaardige eiwitten de spiergroei zou stimuleren.

ik ben mager en mijn onderbuik staat erg opgezwollen.... zelf nog meer dan vroeger en dit is meestal typish aan een zuivel allergie dacht ik.

Laatst bewerkt:
Post wo:

Shake
30 min later
200 gr havermout
320 ml melk
150 gram kip
200 gram spinazie
5 hele eieren (gebakken in olijfolie)

Zit nu wel goed vol in ieder geval.

ik gebruik soja omdat ik de indruk heb dat melk ance veroorzaakt bij mij.

frietjes met stoofvlees nomnomnom en een goeie kwak mayo

hehe ik ook frieten met stoofvlees (en sla). :D

3 boterhammen
6 schijfjes kalkoenfilet

Cutting... 8-)

Post wo:

Shake
30 min later
200 gr havermout
320 ml melk
150 gram kip
200 gram spinazie
5 hele eieren (gebakken in olijfolie)

Zit nu wel goed vol in ieder geval.
:D
Kom ik met m'n post-wo:

40 g tarly, 150 g kalkoendij, glas melk :cool:

de reden dat ik alpro soja gebruik is omdat de dokter zij als ik een baby was dat ik allergisch was aan zuivel. met ouder worden ben ik terug aan de zuivel gegaan omdat ik wou proberen te verdikken en ik er precies geen last meer van had. ik dronk dan 3 maand aan 1 stuk dagelijks 1 of 2 mass gainers met 1 liter volle melk. kort daarna was ik 26 a 27 jaar heb ik 7 maand bij een dokter moeten langsgaan die zij dat ik allergisch was aan zuivel en mijn lever opgezwollen was door de volle melk en andere dierlijke eiwitten. dan heb ik mij 7 maanden ofzo aan een schema moeten houden van dingen dat ik mocht eten (dan mocht ik super veel dagelijkse voedingstoffen niet meer eten of drinken).:mad:
nu de grap is dat ik mij over ongeveer een jaar geleden heb laten testen op zuivel alergie door mijn bloed te laten trekken in de kliniek en nu blijkt dat ik geen zuivel allergie heb) :rolleyes:
ik snap het niet echt meer maar kom.:D
en ik ben da van gewoonte eigenlijk blijven doordrinken.;)
kwa voedindwaarde zal da denkik alle 2 ver hetzelfde zijn.
ik heb ook al gelezen dat gedeeltelijk dierlijke en gedeeltelijk plantaardige eiwitten de spiergroei zou stimuleren.

ik ben mager en mijn onderbuik staat erg opgezwollen.... zelf nog meer dan vroeger en dit is meestal typish aan een zuivel allergie dacht ik.

aah, vandaar

Terug
Naar boven