Fitness Seller

Wat eet je nu?

natuurlijk, hoezo ? (Alleen je mond is (over)gevoelig voor de capsaïcine. Gewoon niet te veel tegelijkertijd :))

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 07:42 ----------

Ok het klinkt goor (is het ook) maar is wel gezond. Shake beker met warme Brinta met eiwit poeder erdoorheen. Handig voor onderweg, zit nu al nl. in de metro :S

zal'ie wel lekker dik worden ? Maar wordt'ie dan niet koud (ofwel, waarom geen geïsoleerde beker, lekker warme brinta in de metro)

natuurlijk, hoezo ? (Alleen je mond is (over)gevoelig voor de capsaïcine. Gewoon niet te veel tegelijkertijd :))

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 07:42 ----------

zal'ie wel lekker dik worden ? Maar wordt'ie dan niet koud (ofwel, waarom geen geïsoleerde beker, lekker warme brinta in de metro)

Ja redelijk dik maar nog wel drinkbaar. Ik maak het super heet dus tegen de tijd dat ik in de metro zit is hij precies goed op temp. Wel lekker met de kou om iets warms te drinken/eten. Maar de smaak vind ik niet geweldig ;) Kijk nu al uit naar mn middag eten. Rijst met valess (javaanse shizzle) o ja en zo tussendoor magere kwark.

eitje.....

1128vw2.jpg

Muesli crackers van de AH, zijn errug lekker

pasta met kip en een bakje griesmeelpudding:p

2 broodjes hete kip.

5 boterhammen met rosbief

Soepje

2a6tj7n.jpg

Hoe of waar heb jij leren koken wazzup? Jij zet waanzinnige dingen op tafel voor jezelf :D

Hoe of waar heb jij leren koken wazzup? Jij zet waanzinnige dingen op tafel voor jezelf :D

Ik heb 1 les van mijn moeder gehad, maar toen ik de gehaktballen liet aanbakken schudde ze haar hoofd en zag ze het somber voor me in dat ik ging studeren en op mezelf ging wonen. Maar in het studentenhuis leer je vanzelf koken en kreeg ik er zowaar aardigheid in. En zowaar bijna 30 jaar later ....

lekker man zo'n soepje heb ik nu echt zin in met dikke stukken vlees

Vandaag gegeten:
1 appel
1 kiwi
200g spek
2 pita broodjes
100g tomaten
halve paprika
250g gehakt (runds en varken)
450g gebakken aardappelen
2l chocomelk
2 worstenbroodjes
33cl jupiler
4000kcal

Laatst bewerkt:
2 krentenbollen met kaas :)

Zo shakeje van:

Water; Melk; Protien; Pindakaas; Banaan

nomnonmnonnmnonmnom

mammoth

Heb net de aardappels, bloemkool en kipfilet opgezet :)

Terug
Naar boven