AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Kwark zit ook net achter de kiezen (uurtje), was vergeten kipfilet te kopen..ach ja. Voor 1 x ;-) niet zo'n drama

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 17:35 ----------

Ja maar niet zo heel veel dus zal weinig aanzetten

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 17:41 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er niet uit als iets wat ik zou lusten, jammer zal je het toch alleen moeten opeten

Daar was het ook op berekend.

oh, toch maar met de bulk gestart ? (:

Ziet het er zo uit? Nope. Gewoon klein bord, veel groenten; ga je niet dood van.

haphap!

ik ben gewoon even vervelend bezig, zal ff met de hond gaan lopen ofzo heb je even rust

nu heb ik nog meer te doen, ik was bij me oma ( daar liggen me gestreken shirtjes:$) , ik dacht ik trek ff ander shirtje aan, had ik die hond ff vastgebonden aan zon bloemending( waar je bloemen aan hangen kunt) , resultaat hele houder eraf ( zat met 3 schroeven vast) dus brb ff klaarmaken hah

130 gram rijst ongekookt gewicht 200 gram groenten en 100 gram runder tartaar

Geen klooot!!

ik eet niets meer sinds ik de gains van mijn leven maak:trollface:

Shake, 300ml melk, 1schep protien, theelepel pindakaas, 3 eetlepels brinta

Lekker lekker.

tosti ham/kaas [cheatmeal]

Zo bak kwark dr achteraan en misschien nog wat walnoten.

03u48: 500gr kwark + 30g whey + 50g cashews

[Afbeelding niet meer beschikbaar] en er ligt nog kip in de oven.

Kip vers uit de oven, heerlijk! @Nitwit, ik hoop dat jouw kip even lekker smaakt als mijne!:D

Hahha, ik hoop het ook ja. Heb er een lading kruiden overheen gemikt, waarvan ik niet weet of de combi lekker is. Ach ja, als je nooit probeert zul je het ook niet weten ;-)

Smakelijk!

1 scoop whey cookies + 1 scoop casseine choco met 300ml chocomel en 50g havermout + ijsblokjes in de blender , opgegeten als een toetje. Omnomnom cheat sundays are gooood

4 snickers :P
Junkdag heerlijk.

Paar eitjes en me whey shake (mix)....

Terug
Naar boven