Fitness Seller

Wat eet je nu?

Is dat abrikoos of ananas?
Hey auteursrecht blabla ben je aan het leren? :roflol: ik ook
had rechtsgeschiedenis trouwens ook gehaald aaw yea

Indische stampot spruitjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na training
frietjes met brochetten en sla en tomaten.
halve banaan
glas cola
3x biergist
1x glucosamine

CHOCOLADE MUFFINS!!!!!! **** yeah

Chocolate+Muffin_Cleo+Coyle.jpg

Intredasting! Heb je hier een recept van?

Ehm.. spruitjes en aardappels koken. kipfilet in een koekenpanpan gooien (in het vet van de hamburger die ervoor in gebakken was) en even later de rest erbij. En toen wat gember, wat ketoembar, een handje pindasaus (ja een handje, t'is poederspul van de toko) en een halve theelepel Surinaamse sambal :) (oh en wat peper en (dieet)zout)

er word hier maar weinig meer gegeten lijkt me tegenover een paar maand geleden.

volkorenbrood met kippenfricadon
druiven
halve banaan
150g pudding

XXL Kipschnitzel van de Aldi, best veel vlees voor weinig doekoe maar zal wel slecht vlees zijn

400g kwark
chocomelk
honing

250 kip + 300 rijst cup brocoli
omega 3
biergist

Oke ,ik zit hier niet bij 'komen eten '
Laatste meal voor mijn bakje kwark met nootjes
03:00
3eiren + Champignons + lepel olijfoli+blikje tonijn
omega 3 caps

Blikje tonijn, rijstewafel 2 en plakje leerdammer kaas

@ free: ik vind dat je veel 'zeurt' (watch dem aanhalingstekens) met brochetten, frieten, chocomelk, pudding, chocolade op dagelijkse basis toch wel...

Of kan/mag er wat speling opzitten bij jou ? Zo blijf je toch nooit op 12 % vp hangen ?

Laatst bewerkt:
overdosis vitamine c en straks een flesje cola light en verder niks tot 16:00
aaaw yeaa

er word hier maar weinig meer gegeten lijkt me tegenover een paar maand geleden.

volkorenbrood met kippenfricadon
druiven
halve banaan
150g pudding
Die rijtjes voeding die hier geplaatsts worden nodigen ook niet echt uit tot reageren he ;)

Had een foto gemaakt, maar ziet er echt heel vies uit.

Verse tomatensoep met inktvis uit blik. Aanrader!

Die rijtjes voeding die hier geplaatsts worden nodigen ook niet echt uit tot reageren he ;)

Had een foto gemaakt, maar ziet er echt heel vies uit.

Verse tomatensoep met inktvis uit blik. Aanrader!

nee dat is waar maar ik bedoel dat er vroeger meer mensen waren dat het meeste van hun dagelijkse eten hier opsomden ook al hadden ze geen foto's.
ik vind dat wel goed om mss is andere inspiratie op te doen of om is iets anders te eten qwa andere combinaties en of producten.

inktvis heb ik nog niet gegeten mss ga ik dit wel is proberen

Kippensoep

kippensoep, 400gram rijst (gekookt) met 2 eetlepels olijfolie, daartussen doperwten gemengd en als toetje een appelreep. nonmnonmnonm

Terug
Naar boven