AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Thais stoofpotje.. Het ruikt.goed hopelijk smaakt het dat ook. Ik denk het wel.

900gr runderlappen
Rode curry pasta
Knoflook
Ui
Sesam olie
Zonnebloem olie
Peultjes
Taugé
Kokos melk
Runder bouillon
Pandan rijst

2ce18vr.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Mikester!

2 eieren en 100 gr havermout

Pasta met kip en brocolli en olijfolie!

24-01-2012 11-54-52.jpg

Zo meteen 5 klutseieren en rijst en zoet/zure saus ... na het trainen kip/rijst/groenten :)

Kip met volkoren fusili, doperwten, zongedroogde tomaatjes en olijfolie jamjam:D

Hoe lang kan je een biefstukje bewaren? (Koelkast)

Tot de datum die erop staat ... zal het niet te lang bewaren... vlees gaat verkleuren .. minder smaak / kans op infecties

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 12:28 ----------

Gooi het gewoon in de diepvries ..

Hoe lang kan je een biefstukje bewaren? (Koelkast)
best wel even let gewoon op de datum + kleur en als je het niet zeker weet niet doen of als je het dan toch wilt eten goed doorbakken ;) ( zat laatst met dezelfde kwestie had biefstuk gehaald en 4 dagen later opgegeten, GOED DOORGEBAKKEN :) )

Bami

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 19:36 ----------

best wel even let gewoon op de datum + kleur en als je het niet zeker weet niet doen of als je het dan toch wilt eten goed doorbakken ;) ( zat laatst met dezelfde kwestie had biefstuk gehaald en 4 dagen later opgegeten, GOED DOORGEBAKKEN :) )

getvr.....

bewaar het dan in de vriezer.

Biefstuk, gemengde sla met tomaat, komkommer en feta.

Kippengyros (met paprika, ajuin champignons) plus gebraden kipfilet stukjes en twee hardgekookte eitjes.

wazzup;6471261 getvr..... bewaar het dan in de vriezer.[/QUOTE zei:
Ja drukke werkweek gehad en elke dag ja ik eet het vanaaf op maar kwam steeds iets tussen ( met conferenties etc word goed ( en voor mij apart redelijk clean :D ) eten geserveerd ja dan neemt je eetlust weleens af ;)

Kippensoep met extra kip. De manier om cuttend deze koude dagen door te komen :o

Kippensoep met extra kip. De manier om cuttend deze koude dagen door te komen :o
Deze weer? Wat zit er precies in?
Gebakken vis is dan echt het laatste waar ik aan moet denken :D

Kip-tikka soep met 100g extra kip

2lnl81.jpg

Ben zelf ook sinds 1 jan aan het cutten, maar hoop dat volgend jaar toch anders te plannen. Ik ben met warmer weer veel meer buiten en merk dat het vetverbranden dan aanmerkelijk sneller gaat :(

Dat was kip-tikka uit zo'n zak van Unox.

Nu kippenbouillion, groenten, en veel kip ;)

Salades smaken inderdaad toch beter in de zomer. Maar dan zijn er weer veel meer verleidingen, nu is het goed vol te houden :D

Die tikka van unox is wel lekker ja

Ik zit nu tartaar te maken, maar als je tartaar rauw eet, is dat niet hetzelfde als ossenworst??

soep?

Een maaltijd gedrenkt in soep bedoel je. :D

spaghetti bolognese! :) Met gehakt, wortelen, volkoren spaghetti en tomatensaus. Cottage Cheese on tha side! Buik = vol

Terug
Naar boven