MuscleMeat

Wat eet je nu?

kwark + handje noten

Noten + een handje kwark.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: ik wou een koude pasta schotel make. Ik kook pasta en bak kip met wokgroenten. Ik steek het even in de koelkast, haal het eruit is het nog lauw :fuu:. Dan wil ik de yoghurtdressing pakken, is die zo goed als op :fuu:
Dus ik eet nu lauwe, droge pasta met kip en wokgroenten :(

Staat bij mij thuis in de koelkast wat lekkers voordat ik zo naar werk ga, eet het rond 2 lekker op:

500 gram magere franse kwark
Schep whey
Wat limo light
Ijsklontjes
Stukjes appel

Fuuuuuuuck yeah

Rijst, kip, augurk en sambal.

OT: ik wou een koude pasta schotel make. Ik kook pasta en bak kip met wokgroenten. Ik steek het even in de koelkast, haal het eruit is het nog lauw :fuu:. Dan wil ik de yoghurtdressing pakken, is die zo goed als op :fuu:
Dus ik eet nu lauwe, droge pasta met kip en wokgroenten :(

pasta volgende keer even in koud water laten staan (met ijsblokjes is nog beter). En als de dressing op is kun je toch ook zelf een dressing maken (met yoghurt, kwark, of voor mijn part slasaus).

pasta volgende keer even in koud water laten staan (met ijsblokjes is nog beter). En als de dressing op is kun je toch ook zelf een dressing maken (met yoghurt, kwark, of voor mijn part slasaus).
Ik spoel mijn pasta altijd met koud water, maar normaal ging ik rijst eten. Maar met dit warm weer van idee veranderd en was een beetje ongeduldig :o
Die kwark is een goede tip! Achja, het is al bijna op. Ik zal straks wel even langs de winkel gaan voor nieuwe dressing :D

Ik spoel mijn pasta altijd met koud water,

Dat bedoel ik, niet alleen spoelen, maar echt even onder (koud) water laten staan. Koelt veel sneller dan de koelkast. Nog beter wordt het als je de open pan onder een heel langzaam lopende kraan laat staan, zodat het warme water bovenin steeds vervangen wordt door nieuw koud water. Alleen de pasta hè, niet het groentemengsel, want dan gaat dat zo verwaterd smaken.

verse tonijn, penne, wokgroenten en wat kruiden etc.
pwo

aardbeien kwark van optimel :)

Shitload aan rijstwafels en kipfilet.

Zijn rijstwafels eigenlijk goed genoeg voor een post workout meal? Of beter gewone rijst pakken?

Terug
Naar boven