- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dan wil ik de yoghurtdressing pakken, is die zo goed als op 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
OT: ik wou een koude pasta schotel make. Ik kook pasta en bak kip met wokgroenten. Ik steek het even in de koelkast, haal het eruit is het nog lauw. Dan wil ik de yoghurtdressing pakken, is die zo goed als op
Dus ik eet nu lauwe, droge pasta met kip en wokgroenten![]()
Ik spoel mijn pasta altijd met koud water, maar normaal ging ik rijst eten. Maar met dit warm weer van idee veranderd en was een beetje ongeduldigpasta volgende keer even in koud water laten staan (met ijsblokjes is nog beter). En als de dressing op is kun je toch ook zelf een dressing maken (met yoghurt, kwark, of voor mijn part slasaus).

Thx voor de tip, De kwark is op, moet dus nieuwe kopen, zal er paar appel-kaneel bij doen.Die met Appel-kaneel is echt heerlijk, als je een keer wat anders wilt.

Gebakken lucht is voedzamer.Shitload aan rijstwafels en kipfilet.
Zijn rijstwafels eigenlijk goed genoeg voor een post workout meal? Of beter gewone rijst pakken?
Als gebakken lucht meer van 384kcal, 7.8g pro, 81g kh en 3g vet bevat per 100g zal ik dat wel eten wijsneus
Als gebakken lucht meer van 384kcal, 7.8g pro, 81g kh en 3g vet bevat per 100g zal ik dat wel eten wijsneus
Het is gebakken lucht met een laagje rijst eromheen. Beter dan niks.
Succes en veel plezier met het naar binnen werken van 30 rijstwafels.Als gebakken lucht meer van 384kcal, 7.8g pro, 81g kh en 3g vet bevat per 100g zal ik dat wel eten wijsneus
succes en veel plezier met het naar binnen werken van 30 rijstwafels.