MuscleMeat

Wat eet je nu?

McKroket en een hamburger, haters gaan haten

kwark -> out nu

Havermout
whey
melk
_
handje noten

Meergranen stokbrood, 1 ei eiwit, 1 tomaat, 1/4 komkommer, sla en kipfilet

1zbxle8.jpg
2hfj7te.jpg

And it was goood!!!!!! :D

• Like
Waarderingen: Misk
proef je dan nog wel brood?

2 el gemengde notenpasta en 2 clementines en een granny smith . Paar uur later kippensoep met kikkererwten , broccoli , volkoren pasta en kippenhart en -maag . Vanavond kalfsragout met paprika , aubergine en courgette .

150gram pasta met 200gram runder gehakt en over een uur hetzelfde en dan nog eens en dan een bak kwark met whey en 20gr noten

300 gram volkorenpasta & 300 gram kippenborst.

5 volkoren boterhammen.
1kalkoenfilet
1kippefilet
3pindakaas

Spaghetti

Het is wel een crappy pic ...
T-bone, kippebillen + rundshamburgers (niet op de foto)

Edit: er was nog een mergueze worst bij. Damn ik zit nu echt vol!!!

2h3yhpg.jpg

Laatst bewerkt:
400 gram kip met bruine bonen :D , smaakte goed

Witte pens, 2 groentenburgers, 80 gram pasta en een sausje van kippenbouillon met wat thaise currysaus :D Omnomnom!

Cuttende btw :), vanochtend 3 eitjes met 50 gram spek, i'm lovin it :D. ( ook al 300 gram aarbeien :) en heb nog een petit-gervais ijsje zitten in de diepvriezer )

Salade van mais, rode paprika en rode ui, met wat sweet chili saus en wat extra cayennepeper (en een in blokjes gesneden gebakken kipfilet uiteraard). Sorry geen foto, maar hij was zo lekker dat ik het toch even wou melden.

Meergranen stokbrood, 1 ei eiwit, 1 tomaat, 1/4 komkommer, sla en kipfilet

1zbxle8.jpg
2hfj7te.jpg

And it was goood!!!!!! :D

Ziet er idd goed uit :D, waarom geen eigeel? Cholesterol verhaal is achterhaald en smaakt gewoon goed :).

Zou het zelf maar moeilijk binnen krijgen zonder wat mayonaise :o. 15gram is gewoon 110kcal en 80% goeie vetten dacht ik. Dus ik zou dat er gewoon ook lekker bijgegooid hebben :D.

Ziet er idd goed uit :D, waarom geen eigeel? Cholesterol verhaal is achterhaald en smaakt gewoon goed :).

Zou het zelf maar moeilijk binnen krijgen zonder wat mayonaise :o. 15gram is gewoon 110kcal en 80% goeie vetten dacht ik. Dus ik zou dat er gewoon ook lekker bijgegooid hebben :D.
Omdat er al mayo bij zat en er anders teveel vetten zouden zijn :p
En ben trouwens geen fan van gekookt eigeel :o

Edit: 2e broodje steekt nu in de oven. Binnen 30min eet ik nog is zo'n broodje! :D

Terug
Naar boven