XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Ik heb die ook klaarstaan voor vanavond. Had m'n vriendje voor me bewaard :heart:

focaccia brood, sla, 1 tomaat, komkommer, 1 ei en 1 ei eiwit, beetje mayo en kipfilet! Het was wel een beetje groot, onhandig om op te eten!!! Maar oooo zo lekker! :D

ogxobb.jpg
zuk268.jpg

water+250 gram kwark+ 1 schep whey

kippenworsten met spinazie

eitje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

100 gram oats, schep whey en 300ml melk

50g 5 granen rijst met 100g koolvis gestoofd in curry.

methyltren + 200 gr bruine rijst + 150 gr kip + 3 eieren + 2 bruine boterhammen

Toch nog een paar positieve dingen aan studeren in de zon ...

a2j68.jpg

2vughe0.jpg

(was voor iets meer als de helft gevuld)

Toch nog een paar positieve dingen aan studeren in de zon ...

a2j68.jpg

(was voor iets meer als de helft gevuld)

Waterijsjes zijn ook maar 45kcal ofso dacht ik? Eet vaak petit-gervais ijsjes in de cut : http://www.danone.be/nl/producten/petit-gervais-4x100-aardbei-banaan en dan gewoon stokje erin en in de diepvries.

Echt lekker en maar 95 kcals. EKV , 6/12/2 , wel suikers natuurlijk maar dat kan opzich allemaal geen kwaad als je binnen je macro's blijft. Je hebt er ook gewoon lang plezier van en het haalt voor mij altijd die edge van het cutten af :o.

Waterijsjes zijn ook maar 45kcal ofso dacht ik? Eet vaak petit-gervais ijsjes in de cut : http://www.danone.be/nl/producten/petit-gervais-4x100-aardbei-banaan en dan gewoon stokje erin en in de diepvries.

Echt lekker en maar 95 kcals. EKV , 6/12/2 , wel suikers natuurlijk maar dat kan opzich allemaal geen kwaad als je binnen je macro's blijft. Je hebt er ook gewoon lang plezier van en het haalt voor mij altijd die edge van het cutten af :o.
Per 100g: 75kcal ekv 0/17/0
En zo 1 ijsje is 55g. Dus valt op zich wel mee.

ipv petit gervais kan je toch whey mengen met melk, in een potje doen, stokje erin en even later eruit halen?

:roflol::roflol:
Niet geprobeerd :roflol:

Spinazierisotto met ham.

Geen zin om boodschappen te doen in die drukte. :D

Wokgroenten met kip van de plaatselijke Chinees.

Prutje met kip en een beetje char sui saus terwijl mijn vriendin aan de bami zit :)

chicken van de bbq met veel groeten, pasta en stokbrood.

Zuurkool met een kippenpoot:

Terug
Naar boven