originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
500gr kwark
120gr havermout
50gr whey isolaat
brrr niet leuk om. weg te drinken
beetje water erbij en havermout zacht laten worden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500gr kwark
120gr havermout
50gr whey isolaat
brrr niet leuk om. weg te drinken
beetje water erbij en havermout zacht laten worden?
Ben je serieus? Ik neem voor mn slaap meestal ~150gr koolhydraten, en verlies gewoon vet hoor. Geen idee of je t weet, maar het gaat om wat je dagelijks inneemt, niet wanneer.zoveel koolhydraten nog laat op de avond, kan da geen kwaad om vetter te worden dan ? of zit dit zo in je voedingschema?
* meerganenbrood 2 stuks met gehakt
* 400g kwark
* 200g sojamelk
* 32g cacaopoeder
---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 22:59 ----------
in de blender of met mixer
Ben je serieus? Ik neem voor mn slaap meestal ~150gr koolhydraten, en verlies gewoon vet hoor. Geen idee of je t weet, maar het gaat om wat je dagelijks inneemt, niet wanneer.

Ik snap jouw denkwijze, zo dacht ik ook eerst, tot ik het zelf maar ging uitproberen, zo kom je gegarandeerd op t juiste antwoord.ok merci voor het antwoord. ja den 1nen zegt het zo, den anderen anders... om den duur ga je twijfelen he!![]()
FUARK, morgen ga ik dit eten jongen, maar welke saus moet ik erop zetten moet een lekker zijnKip tortilla met wat sla, iets te knapperig gemaakt
https://dl.dropbox.com/u/331139/Forumpics/dbb/2012-06-29 17.49.20.jpg
WhiskeyFUARK, morgen ga ik dit eten jongen, maar welke saus moet ik erop zetten moet een lekker zijn

Whiskey saus.. bevat maar 0.3% whiskey of zoiets? Doe moeilijk

ik ben moslim man, cola mag er ook niet inWhiskey saus.. bevat maar 0.3% whiskey of zoiets? Doe moeilijk![]()
t*ring...dat lijkt me lekker150gr havermout
125gr diepvriesaardbeien
2 scoops (70gr) muscle milk
50gr pindakaas
500ml volle melk
Maakt zo ongeveer 1500kcal denk ik

t*ring...dat lijkt me lekker
Ik stond op met:
120 gr havermout
50 gr whey perfection (cookies&cream)
2 hele eieren
1 appel
shitload aan kaneel

Frambozen'ijs'
100 ml melk (magere in mijn geval, waarschijnlijk nog lekkerder met volle melk)
100g bevroren frambozen (AH)
1 schep whey vanille
In de blender, zorgen dat de frambozen goed geblend zijn.
193 kcal, 28g eiwit en HEERLIJK!
![]()
Je doet het dus niet verder in de vriezer? Is het gewoon niet wat vocht en whey nu?
Nee, omdat de frambozen al bevroren zijn en het relatief weinig melk en whey is en de melk ook nog eens uit de koelkast komt, is het geheel eigenlijk al meteen onder de 0 graden als het uit de blender komt (mits je diepvries koud genoeg is om de frambozen fatsoenlijk te vriezen, maar ik heb gewoon een cheapo vriezer die je niet in kan stellen en die is koud genoeg)
Je moet dus wel echt diepvriesframbozen hebben (kan je gewoon in een doosje halen bij in ieder geval de AH en vast nog meer supermarkten)