Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heheh even srs het was echt lekker (no homo) jammer dat ik een slechte camera heb het ziet er echt 4x mooier uit
ik zit nu even mn kcals te tellen en zo even kijken wat ik zal eten, denk kippenpoten zonder brood of stokbrood met wat melk en eieren 
Holy shit 200gr ongekoojte rijst eet je dat in 1x op?
heheh even srs het was echt lekker (no homo) jammer dat ik een slechte camera heb het ziet er echt 4x mooier uitik zit nu even mn kcals te tellen en zo even kijken wat ik zal eten, denk kippenpoten zonder brood of stokbrood met wat melk en eieren
![]()

. Zou daar sowieso nog mayonaise bijdoen.
. Om te cutten dan toch.In 1 keer ja.. Moest ff man, kwam te laat uot bed dus moest ff veel carbs hebben. En alsnog een k*t training gehad net.. Doel niet gehaald.
K*t zijn die lazy dagen.. Uitslapen en je bent gelijk zo slap als n vaatdoek
die 700 gram krieltjes en 300 gram kalfsaucijzen krijg ik er ook wel in hoor?
nee niet om te cutten dan moet alles clean zijn omdat je dan teveel kcals hebt, ik drink heel vaak nu een energy drank wat ik normaal gesproken als junk zag vraag me af of ik zo naar koolmees ga en een hele kip ga kopenVoor mij is dit echt epic clean. Zou daar sowieso nog mayonaise bijdoen.
En IF ftw idd. Om te cutten dan toch.

500 Gr. Kwark en dikke handvol bevroren bosvruchten