AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

oke, ik wil nu ook stokbrood.

ziet er ****ing lekker uit, heb nu honger
heheh even srs het was echt lekker (no homo) jammer dat ik een slechte camera heb het ziet er echt 4x mooier uit :D ik zit nu even mn kcals te tellen en zo even kijken wat ik zal eten, denk kippenpoten zonder brood of stokbrood met wat melk en eieren :p

Holy shit 200gr ongekoojte rijst eet je dat in 1x op?

In 1 keer ja.. Moest ff man, kwam te laat uot bed dus moest ff veel carbs hebben. En alsnog een k*t training gehad net.. Doel niet gehaald.
K*t zijn die lazy dagen.. Uitslapen en je bent gelijk zo slap als n vaatdoek

2 haringen , 200 g rode bonen , halve ananas en sinaasappel als pre-wo . Deze morgen whey , vlierbessen , haver en pindakaas , rond de middag 250 g frambozen , volle yoghurt en amandelen .

heheh even srs het was echt lekker (no homo) jammer dat ik een slechte camera heb het ziet er echt 4x mooier uit :D ik zit nu even mn kcals te tellen en zo even kijken wat ik zal eten, denk kippenpoten zonder brood of stokbrood met wat melk en eieren :p

fl**ker :(

die 700 gram krieltjes en 300 gram kalfsaucijzen krijg ik er ook wel in hoor?

294qrd3.jpg

in before stokbrood is slecht

Voor mij is dit echt epic clean :o. Zou daar sowieso nog mayonaise bijdoen.

En IF ftw idd :D. Om te cutten dan toch.

In 1 keer ja.. Moest ff man, kwam te laat uot bed dus moest ff veel carbs hebben. En alsnog een k*t training gehad net.. Doel niet gehaald.
K*t zijn die lazy dagen.. Uitslapen en je bent gelijk zo slap als n vaatdoek

Haha nice man, heb ook altijd als ik hele dag lui ben geweest zijn de trainingen ook k*t. :rolleyes

Magere kwark, met stukjes ananas erin + paar druiven & schep frambozen whey perfection... lekker zomers!

Voor mij is dit echt epic clean :o. Zou daar sowieso nog mayonaise bijdoen.

En IF ftw idd :D. Om te cutten dan toch.
nee niet om te cutten dan moet alles clean zijn omdat je dan teveel kcals hebt, ik drink heel vaak nu een energy drank wat ik normaal gesproken als junk zag vraag me af of ik zo naar koolmees ga en een hele kip ga kopen :D

Oosterse witte bonen in tomatensoep...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm...

Shakie je weet toch

Haha met je nieuwe avatar moet ik echt om al jouw posts lachen, niet uitlachen hoor. hou van jou ruudje.

500 Gr. Kwark en dikke handvol bevroren bosvruchten

40 gram whey
Bord vol macaronie.

Hamburger speciaal en een desperados

Terug
Naar boven