AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Man snap niet dat er velen zo doen over 300 Gr. Ongekookte rijst

Mijn pwo meal id cut (wel IF)

200 Gr. Rijst ongekookt
200 Gr. Kip
200 Gr. Groenten
50 Gr. Whey
300 ml magere melk
500 Gr. Kwark

200 gram ongekookte rijst is gekookt iets van 650 gram. Dat at jij met 200 gram kip, 200 gram groenten, 500 gram kwark etc een slordige 3 kilo en dat in de cut. Sodemieter op man.

bwak zoveel eten voor het trainen, dan voel je je toch rotslecht? Als ik nog eten op mijn maag had liggen voelde ik me altijd k*t, had lieft al een klein beetje honger of alleszins geen overdreven verzadigd gevoel voordat ik ging trainen toen ik nog trainde.

Salade van: Gerookte zalm, feta, cherry tomaatjes (uit eigen tuin mmm) en krulsla... klein beetje dressing erover en smullen maar!

20120613_134624.jpg

Post wo meal hè jongens...

Nu

100 Gr. Ongekookte rijst
150 Gr. Tonijn
50 Gr. Havermout
1 groene appel

5 boterhammen, 3 tonijn 2 met stroop en 50 gram noten, komkommer en appel ;)

250 gram volkoren pasta, pastasaus (tomatensaus, pikante kruiden, kerstomaten, ajuin, look en erwten) en gegrilde kip.

Jum!

150 gram tonijn met wat salade en 3 ei-eiwitten.

300g stukjes kip
wokgroenten
rijst

nomnomnomnomnom

Salade van krieltjes, gerookte kip, rucola en olijven. Jum7

Kwark met stukjes perzik.

1 bak kwark met cruesli, nog een halve bak kwark met aardbeien, groot bord bonen met spek, kom salade, tortilla met 6 plakken kipfilet en groente en saus + 1 appel. In een halfuurtje.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Vanmiddag voor m'n training 1 wrap met 250gr kip, en sla .. en nu Whey shake met noten :)

Een berg vis met aardappelen en sla en een bak aardbeien..

300 gram tilapia
100 gram rijst
150 gram broccoli

500gr magere kwark uit de Aldi

post shake
20gram whey
5 gram casseine
30 gram NR.1
15 gram vitargo

post meal
350gram zoete aardappel
100gram koolvis
75 gram broccoli
1gr visolie

3 eiwitten, half blik tonijn, wat bonen uit tomatesaus, alles door elkaar gegooit ( ziet er niet uit ).. + donkerbroodje , 2 rijstwafels en wat augurke

Rijst,kip,ei en indonesise kruiden.. totaal 600 gram.. 500 cal.

Terug
Naar boven