XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Niet te jaloers worden! 260 gram kogelbiefstuk, krieltjes met rozemarijn en zeezout. 250 gram snijbonen met daardoor gebakken champignons, ui en paprika. ****ing lekker! Vanavond kwark en ik denk dat ik mijzelf maar trakteer op 2 borrel-cola. Goed weekend allemaal! TGIF ;)

Niet te jaloers worden! 260 gram kogelbiefstuk, krieltjes met rozemarijn en zeezout. 250 gram snijbonen met daardoor gebakken champignons, ui en paprika. ****ing lekker! Vanavond kwark en ik denk dat ik mijzelf maar trakteer op 2 borrel-cola. Goed weekend allemaal! TGIF ;)
zonder pics kan ik niet jaloers worden ;)

1 banaan
bord pasta met roze zalm
en hele appelcake

2e1r6ok.jpg

Mooie mobiel :D

Hnnnnggg
150g kip, klein beetje stokbrood, wat tomaat en komkommer en een glas ice tea zero

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fuu al dat eten. Hmz, 6 ei-witten, blik tonijn, 30gr casseine, halve komkommer en shitload aan spinazie.

Brinta, stracciatella whey en water. Dit alles lekker dik en gloeiend heet.

Aardappelen met wortels en ajuin en blinde vinken ! met lekker veel VETTIGE SAUS !

5 gebakken eieren, 100 gram ijsbergsla met wat mayo
Halve liter melk

i38k88.jpg

En dan opeten als een turkse pizza?

volkoren wraps met gerookte zalm, veldsla en een spread van gekruide magere kwark.

stoofvlees met aardappelen en koude groenten

En dan opeten als een turkse pizza?

Yup, was alleen moeilijk om hem goed op te rollen.

Was wel echt verdomd lekker. Had wel verwacht dat ik er wat voller van zou zitten. Ook na de halve liter melk nog honger. Terwijl ik normaal best snel vol zit.

Tonijn + 2 pita broodjes

hnnggg

Havermout pannekoeken met een snufje kaneel hmmmm..

Chicken kebab pizza van Domino's, **** yeah

Terug
Naar boven