Fitness Seller

Wat eet je nu?

HNNNNG

460kcal 40g eiwit, 40g KH, 14g vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 big tasty's
2 chicken sensations
9 kipnuggets + bakje fritesaus
Medium milkshake
Half liter chocomel

Die overdreven mcdonalds shit geloof ik altijd geen reet van.

400 gram lasagna:D

:roflol: jij eet evenveel kcal in 1 maaltijd dan ik op een hele dag!!!

Damn ik ben jelly!! :P

Hahaha, had me vanochtend verslapen. ;)

Hehe idd in de bulk

/care als je een beetje verder kijkt in dit topic zie je maaltijden voorbij komen die groter zijn qua volume.

Valt nog mee hoor, zelfs toen ik nog echt mager was kon ik ook makkelijk 2 big mac menu's 12 kipnuggets 2 hamburgers op. ( omgerekend 2500kcal met drinken ) ironhide zit tegen de 3500kcal aan.

Macdonald = easy bulking food.

Valt nog mee hoor, zelfs toen ik nog echt mager was kon ik ook makkelijk 2 big mac menu's 12 kipnuggets 2 hamburgers op. ( omgerekend 2500kcal met drinken ) ironhide zit tegen de 3500kcal aan.

Macdonald = easy bulking food.

Easymode ja, voor het verkrijgen van dichtgeslibde aderen ;)

Jij hebt geen recht van spreken mister gezouten pinda

vanwaar de hele tijd die ophef over gezouten pinda's? Als je veel sport heb je ook meer zout nodig dan een gemiddeld mens. Een standaard bb dieet bevat vaak sowieso al een stuk minder zout dan dat een gemiddeld dieet bevat. En als je ook nog is een hoop groente eet, het liefst groene groente dan is het misschien zelfs goed om gezouten pinda's te eten in plaats van ongezouten. Want het gaat vooral ook om de kalium/zout verhouding en niet direct over de hoogte van de zout inname alleen.

pre workout meal:

etxjwy.jpg

:trollface:

2 big tasty's
2 chicken sensations
9 kipnuggets + bakje fritesaus
Medium milkshake
Half liter chocomel

vanwaar de hele tijd die ophef over gezouten pinda's? Als je veel sport heb je ook meer zout nodig dan een gemiddeld mens. Een standaard bb dieet bevat vaak sowieso al een stuk minder zout dan dat een gemiddeld dieet bevat. En als je ook nog is een hoop groente eet, het liefst groene groente dan is het misschien zelfs goed om gezouten pinda's te eten in plaats van ongezouten. Want het gaat vooral ook om de kalium/zout verhouding en niet direct over de hoogte van de zout inname alleen.

pre workout meal:

etxjwy.jpg

:trollface:

vieze varkens

dit is een bb forum. Obesitas wil ik je graag voor naar obesitas.com sturen daar kunnen ze dit wel waarderen ;)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 10:50 ----------

Ik ook niet en beetje triest om hier te posten

shoarma :mad: maar oke dat kan er nog redelijk mee door denk ik (er zijn wel gezondere dingen te bedenken. Dat wat jij neemt zie ik nog als cheaten). Vetten zijn? onverzadigd?

Lijkt me gewoon gehakt met ajuin, niets mis mee. Als je mager rundsgehakt neemt is het zelfs nog beter.

Het wordt wel erg als we al geen gehakt meer mogen eten :o. Af en toe een burger in de mac kan ook geen kwaad. Ik ga soms gewoon een chicken tasty gaan eten als ik er zin in heb, is maar een kcal of 350 past ook perfect in mijn schema.

Gehakt (niet mager..) is oneindig veel voedzamer dan de meeste onzin die ik hier voorbij zie komen.

Ik DRINK nu 300ml water met schep choco whey en 30 gram dextrose direct na mijn workout.

Hoeveel dextrose nemen jullie direct na de training?

en hoe lang na de training eten jullie echt een maaltijd?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven