- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goei voedsel wel.2 big tasty's
2 chicken sensations
9 kipnuggets + bakje fritesaus
Medium milkshake
Half liter chocomel
jij eet evenveel kcal in 1 maaltijd dan ik op een hele dag!!! 
2 big tasty's
2 chicken sensations
Medium milkshake
Half liter chocomel
Die overdreven mcdonalds shit geloof ik altijd geen reet van.
jij eet evenveel kcal in 1 maaltijd dan ik op een hele dag!!!
Damn ik ben jelly!!![]()

Valt nog mee hoor, zelfs toen ik nog echt mager was kon ik ook makkelijk 2 big mac menu's 12 kipnuggets 2 hamburgers op. ( omgerekend 2500kcal met drinken ) ironhide zit tegen de 3500kcal aan.Die overdreven mcdonalds shit geloof ik altijd geen reet van.
Valt nog mee hoor, zelfs toen ik nog echt mager was kon ik ook makkelijk 2 big mac menu's 12 kipnuggets 2 hamburgers op. ( omgerekend 2500kcal met drinken ) ironhide zit tegen de 3500kcal aan.
Macdonald = easy bulking food.

Easymode ja, voor het verkrijgen van dichtgeslibde aderen![]()
Jij hebt geen recht van spreken mister gezouten pinda

2 big tasty's
2 chicken sensations
Medium milkshake
Half liter chocomel
vanwaar de hele tijd die ophef over gezouten pinda's? Als je veel sport heb je ook meer zout nodig dan een gemiddeld mens. Een standaard bb dieet bevat vaak sowieso al een stuk minder zout dan dat een gemiddeld dieet bevat. En als je ook nog is een hoop groente eet, het liefst groene groente dan is het misschien zelfs goed om gezouten pinda's te eten in plaats van ongezouten. Want het gaat vooral ook om de kalium/zout verhouding en niet direct over de hoogte van de zout inname alleen.
pre workout meal:
![]()

vieze varkens
dit is een bb forum. Obesitas wil ik je graag voor naar obesitas.com sturen daar kunnen ze dit wel waarderen![]()
maar oke dat kan er nog redelijk mee door denk ik (er zijn wel gezondere dingen te bedenken. Dat wat jij neemt zie ik nog als cheaten). Vetten zijn? onverzadigd?shoarmamaar oke dat kan er nog redelijk mee door denk ik (er zijn wel gezondere dingen te bedenken. Dat wat jij neemt zie ik nog als cheaten). Vetten zijn? onverzadigd?
. Af en toe een burger in de mac kan ook geen kwaad. Ik ga soms gewoon een chicken tasty gaan eten als ik er zin in heb, is maar een kcal of 350 past ook perfect in mijn schema.shoarmamaar oke dat kan er nog redelijk mee door denk ik (er zijn wel gezondere dingen te bedenken. Dat wat jij neemt zie ik nog als cheaten). Vetten zijn? onverzadigd?