XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Bij mij zit het er al in! :lick:
had het gisteren voor het eerst gedaan. Moest even wat aanvullen dus dacht probeer het. maar smaakt zo goed dat ik het maar weer heb gedaan. Kon het wel gebruiken na vandaag! :D
Dus eet ze!

vanille fluff met rum aroma (nou ja, de rum aroma bleek op, dus er zat een klein scheutje echte strohrum in :o)

biefstuk met rijst en ananas, behoorlijk pittig door de chilipoeder en zoetpittige saus!

Pittige tomatensoep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

300gr biefstuk

en iets later
150gr kipfilet

30gr couscous
2 tomaten
2 stengels bleekselderij
20 gr gerookte kip
beetje ras el hanout:heart: en honing

50gr vijgenbrood met amandelen...nomnom

6 volledige eieren (roerei met wat zout, muskaat en zwarte peper) met een glutenvrij broodje.

salade van tuinbonen (250 gr) +tomaten + ui + gerookte kip (200 gr)+ knoflookdressing. Jummie!!!

Alweer soep

2013-07-18%252018.59.36.jpg

Kwark

magere yoghurt en brandnetelthee on the side

Thee met dit weer? Pfoe :p

Ik 2 snee volkorenbrood met rucola sla en 4 plakken kipfilet

Bij extreme hitte ben je al snel geneigd water met ijsklontjes drinken. Hoe kouder hoe beter, denk je. Maar dit heeft alleen maar een avérechts effect. Het ijskoude water laat je lichaamstemperatuur tijdelijk dalen. Dit wordt waargenomen door de thermosstaat in je hersenstam. De thermostaat zorgt ervoor dat je lichaamstemperatuur weer gaat stijgen, met als gevolg dat je het extra warm krijgt. Door lauwwarme (kruiden)thee te drinken gebeurt het tegenovergestelde. De hitte van de thee zorgt voor een tijdelijke verhoging van je lichaamstemperatuur. Daar reageert je lichaam op door snel je thermostaat lager te zetten.

maar ik drink het eigenlijk voor mn gewrichten

Oké! Wist niet dat dit hielp haha, maar drinkt niet heel lekker of dat wel? Zolang het helpt, lekker blijven drinken ;) Sommige mensen vinden het sws gewoon lekker, thee in de zomer :p

brandnetelthee makes my day
nee ja eh ik drink eigenlijk altijd thee of water. gewoon omdat ik de rest te zoet vind.
maar dit is idd niet de lekkerste die er is.

Terug
Naar boven