MuscleMeat

Wat eet je nu?

Salade gemaakt van tonijn blik uit water , stuk komkommer, tomaat,.en sla

4 gebakken eieren......
blik tonijn..
2 bananen....

Marina komt wel goed haha alleen ik krijg het niet gelijk naar binnen dus ff wachten zometeen met de 4 boterhammen beginnen :D

dit zag ik thuis liggen en had ff geen zin in rijst of brood dus dacht meng ik dat wel even in een salade ook lekker en vult best wel goed ook ,, alleen volgensmij was het niet echt hoog in kcals :S

dit zag ik thuis liggen en had ff geen zin in rijst of brood dus dacht meng ik dat wel even in een salade ook lekker en vult best wel goed ook ,, alleen volgensmij was het niet echt hoog in kcals :S
Dat dacht je niet he... dat wist je al....
je kan beter iets met veel kcal nemen wat vult. Heb je meer aan.

Ja haha ik weet het alleen ik had echt geen zin in brood op dat moment of rijst dus ik dacht ik eet ff iets anders alleen ja nu kom ik weer teweinig maar ben nu 4 boterhammen aan het eten dus ja :D

Mijn schatje is nu aan het proberen om een lowfat/lowsugar proteine bar te maken.
Weet iemand waar je een (natuurlijk) conserveringsmiddel kan kopen zonder of met weinig suiker?

wheyshake straciatella, gebakken eitje met ui, tomaat, komkommer en champignons (2 eieren), 1 tortillawrap gevuld met 20gr pindakaas en een banaan, 1 tortillawrap gevuld met 1 ei, 100gr beenham en champignons en een appel.

bij elkaar goed voor:

1241 kcal,
85 e
120 k
45 v

man, wat een maaltje.

appeltje circa 200 gram :d lekker straks
75 gram ongekookt rijst
150 gram kip
250 gram groentes

En na het eten rond de 8-9 uur weer 20 gram havermout met griesmeel

Bord macaroni :)

over een uurtje de 20 gram havermout + 80 gram griesmeel klaar maken dan lekker laatste maaltijd eten

Zilvervliesrijst + 200 gr kip + 1 rode paprika+ 1 groen paprika + flink veel kerrie en kruiden
Nu: Toetje... bak kwark met whey perfection raspberry :lick:

Zilvervliesrijst + 200 gr kip + 1 rode paprika+ 1 groen paprika + flink veel kerrie en kruiden
Nu: Toetje... bak kwark met whey perfection raspberry :lick:

Damn ik wou de rapsberry whey perfection bestellen, maar die stond er niet bij :mad:
Of is het framboos?
Heb Cherry summerfruit besteld, leek me wel leuk in dit seizoen, maar vind die niet echt lekker :o

On topic: Appel + Cola om van me droge kwark smoel af te komen

@ShadyNG
Raspberry = framboos ;) Ik had een sample
De cherry summerfruit is wel wat zoet. Maar soms doe ik gewoon een halve schep door mijn kwark en is hij wel te doen.
Als je ervan af wil stuur maar op hoor! :D

OT: yoghurt + banaan + muesli + perfect protein vanille + lijnzaadolie --> en toen zat ik vol. :o
nu aan het werk.

50gr brinta, 2 snede brood met pindakaas en sambal, warme chocomel gemaakt van perfect protein chocolade

@ShadyNG
Raspberry = framboos ;) Ik had een sample
De cherry summerfruit is wel wat zoet. Maar soms doe ik gewoon een halve schep door mijn kwark en is hij wel te doen.
Als je ervan af wil stuur maar op hoor! :D

OT: yoghurt + banaan + muesli + perfect protein vanille + lijnzaadolie --> en toen zat ik vol. :o
nu aan het werk.

Door de kwark doet die het inderdaad goed, maar anders erg zoet zoals je zegt. Vooral als je net wakker bent en dan zoiets zoets proeft, maar toch nog maar even de bak netjes leegmaken :)

Kwark en kaas.....

Terug
Naar boven