AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Werd vannacht wakker met een hypotje, 2.0mmol/L dus maar een lekkere shake gemaakt
700ml melk
2 banenen
2 scoops whey orange
eetlepel cacao

In een keer achterover gegoten, omnomnom (En daarnaast nog een stroopwafel gegeten)

damn... kon je nog wel een beetje helder denken/functioneren op 2.0 ?

Ja opzich wel, al is het enige waar ik dan aan kan denken "ETEN" :D
Recht lopen gaat dan soms iets minder en praten al helemaal niet.

Stroopwafels :heart:

Jij hebt suikerziekte? Of zijn er ook nog andere redenen waardoor je bloedsuiker veel te laag kan zijn?
Herken de symptomen wel, maar heb het ooit laten meten en werd me gezegd dat ik gewoon vaker moest eten.

Stroopwafels :heart:

Jij hebt suikerziekte? Of zijn er ook nog andere redenen waardoor je bloedsuiker veel te laag kan zijn?
Herken de symptomen wel, maar heb het ooit laten meten en werd me gezegd dat ik gewoon vaker moest eten.

2.0 red je niet zonder diabetes (nou ja "recreatief insuline gebruik" kan ook natuurlijk :))

shakeje maken met een suiker van 2, slim ja.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:12 ----------

ben je soms in de veronderstelling dat die whey beter wordt opgenomen bij zo'n lage suikerspiegel?

Diabeet ja, teveel voor mn avondeten gespoten blijkbaar, was nog 6.5 toen ik ging slapen.
Nee ik ben niet in de veronderstelling dat mn eiwitten beter worden opgenomen bij een lage bloedsuiker, maar als ik toch bezit ben kan ik ze er net zo goed bijgooien :P

Zilvervliesrijst met tomatenpuree, olijfolie, tonijn en bascilicum.

2 sneetjes brood met kipfilet en 2 met sandwichspread

post workout:
eerst banaan (in de auto naar huis)
dan 2 boterhammen met kipfilet + appel

zo schapjes doen voor avondeten.

Couscous salade met ras el hanout
I love it!

Hele bak kwark..
En een bak fruit.....

Diabeet ja, teveel voor mn avondeten gespoten blijkbaar, was nog 6.5 toen ik ging slapen.
Nee ik ben niet in de veronderstelling dat mn eiwitten beter worden opgenomen bij een lage bloedsuiker, maar als ik toch bezit ben kan ik ze er net zo goed bijgooien :P

de eiwitten worden gewoon omgezet om je suikerspiegel weer normaal te krijgen.

Me bak tonijn...

Salade (50/50 veldsla/rucola) met mini mozzarella ballen, flink stuk zalm, walnoten, twee avocado's en tomaatjes.

kauwgom -.-

Terug
Naar boven