Fitness Seller

Wat eet je nu?

nouja ik neem aan dat het allemaal ''onnatuurlijke'' middelen zijn die in een natuurlijk middel worden gepompt om m lekkerder, mooier, beter, sterker en misschien ook wel sneller te maken :P

Hier is een appel gewoon uit opgebouwd /facepalm

Kwark met muesli en cacao poeder

6 boterhammen met kip sate. Morgen weer cutschema aanhouden.

Wortel :D

Zometeen
kwark met theelepel whey erdoor :D

In ander topic zei je dat je 2maaltijden had vandaag ?
Big ass maaltijden dan als je 3000kcal hebt gehaald.

Nee haha mijne was geen IF, alleen had op een rare manier gene pauze gekregen bij werk dus heb me maaltijd in auto opgegeten en de de avondmaal er gelijk achteraan maar in de ochtend kon ik nog wel gewoon ontbijten en om 10 uur eten maar daarna niet meer -.-

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 11:42 ----------

Alleen even een vraagje iemand ide iets lekkers weet om te eten voor in de avondmaal
? mag rond de
500 calorieen zitten :D

Eieren

Ik ken het concept IF maar die artur heeft al moeite met 6 kleine maaltijden laat staan 3 IF maaltijden.

pffff, ik heb geen moeite met 6 kleine maaltijden niet qua honger ofzo,, Puur door onzekerheid honger heb ik altijd -.-

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 11:59 ----------

Ja maar dat eet ik al zoveel haha Heb ff zin in iets nieuws alleen weet echt niks te eten

Gegrilde kip met bloemkool

dat hoeft niet hoor Marina, (in zijn geval waarschijnlijk wel.) Maar ikzelf heb dat ook wel haha, ik heb niet echt de sensatie van het "vol zitten" van eten, ongeacht hoeveel ik eet

Dat heb ik ook na een avondmaal heb ik 1 uur later alweer een stervende honger "S

250 gram kwark met theelepel eiwitpoeder, dat maakt het gewoon zo lekker die eiwitpoeder

Cashewnoten :)

dat hoeft niet hoor Marina, (in zijn geval waarschijnlijk wel.) Maar ikzelf heb dat ook wel haha, ik heb niet echt de sensatie van het "vol zitten" van eten, ongeacht hoeveel ik eet
Dat weet ik.. maar ik duidde op hem. ;)
hij eet te weinig en eet ondanks honger niet meer en als hij dan wat pakt is het een wortel oid...:rolleyes:

OT: cheat... zakje cassavechips net op... :o
en nu kwark met druiven en walnoten

Terug
Naar boven