AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

2 worstenbroodjes :D
2 uur geleden Brinta.
Dalijk om 4 uur 50gr tonijn, 2 boterhammen en bak groente.
Om 6 uur 2 stuks fruit , 100gram kalkoenfilet en een tomaat.

Vanavond carnavalle en natuurlijk bier :D

Net een heerlijke maaltijd achter de kiezen...

Tagliatelli met zalm en kaassaus, nog van dat !!!

Nu uurtje wachten en dan naar de gym, borst & tricep.

Heb net m'n bakkie rijst met groente en vis op.

4 rijstkoeken,halve pot kwark en 120 gram kalkoenfilet(en half uur ervoor shake)

pannenkoeken met pindakaas

net men whey shake op

straks smoutebollen eten op de kermis , lekker vettig :p :o

Hier ligt een dikke pizza in de oven en na het eten carnaval vieren, 3 dagen vreten en zuipen wat bb verboden heeft :D

zak doritos paprika chips en 6packje hertog-jan :D god wat heb ik dat gemist !

Ik vond een stukje vis-filet in mijn vriezer, geen benul meer wat het was, maar heb er een heerlijke vissoep van gemaakt.

Eerst bouillon getrokken van de kop van een zalm met wat ui, prei-groen, wortel, een blaadje laurier, de rasp van een sinaasappel, zout, peper, glaasje witte wijn, een beetje "provencaalse kruiden" en wat citroensap. Afgieten na 20 minuten en dan wat ui bakken met wat olijfolie, wortel, prei en knoflook. In de pan met de bouillon gooien met wat aubergine (moest echt nodig op)tomatenpuree, gemalen koriander, wat venkelzaadjes en het vruchtvlees van de sinaasappel. Oh ja en een paar minuutjes de vis erdoor. Fractie TE zoet, maar toch vreselijk lekker.

Oh ja, dat was dus een dieetmaaltijd :) (alleen het glaasje wijn erbij misschien niet... een of andere eilander duinbessenwijn trouwens die achter in de kast lag overgebleven van een oud kerstpakket)

een banaan eet ik nu, altijd lekker

tonijnsteak,sla en bruine rijst,2 u later halve bak kwark en 120 gram kalkoenfilet,en straks voor het slapen een blikje tonijn

naar mcdonalds geweest : mythic chicken en filet o fish gegeten

MCdonalds: cheeseburger, MC Deluxe en MCflurry

Daarna p kermis nog een hamburger

1 Glas water
1 Whey instant shake
Volkoren brood - mager beleg
1 Appel

oh wat heb ik gister heerlijk gesnackt, kan er weer een weekje tegen aan :meal:

varkenskotelet met pasta heel veel sla en mayonaise , en een brochette

Terug
Naar boven