XXL Nutrition

Wat eet je nu?

grapefruit en shake.. Trusten

niks is het te laat voor

alweer pasta met kip, gehakt en overheerlijke saus!

Ik ben nu 2 kleine appels aant binnensteken!

Vanavond een appel-venkel salade met een dressing van citroensap, olijfolie een theelepel mosterd en een half theelepeltje appelstroop. En verder zelfgemaakte kippensoep met prei en een klein schuetje sherry... ach tja, een low carb - low cal dagje is geen reden om niet lekker te eten.... in tegendeel.

Nee, klinkt erg lekker wazzup. Vandaag is mijn higher calorie dag, dus dan is er vaak een culinair uitspattinkje.

Vandaag was dat mijn allereerste kokos-quinoa biertje. Heel apart kokossmaakje. Lekker, mwah.. nou nee. Ben geen echte bierdrinker, wat heet: dit is ws mijn eerste biertje in 1 jaar tijd. Er ligt nog een bananenbiertje koud, dat zal mogelijk over een paar weken genuttigd worden als ik daar zo zin an heb.

ze zijn gekocht bij de lokale Edah die nogal wat exoten in huis heeft.

mag niks meer eten anders verdik ik pffff

heekfilet met mayo

1 glas water
1 vanille whey shake
(20min.later)
havermoutpap/kaneel
1 appel

klinkt lekker calcification!! Mis alleen nog rozijnen bij je havermoutpap, dat zou het helemaal af maken :D

Ik heb net mijn ontbijt"koek" (40gr havermout/5eiwitten/L-glutamine) met 75ml ananassap op. :meal:

Zit goed vol ervan :thumbs:

brinta havermout whey en melk, banaantje

Zalmfilet
Zilvervlies rijst
Roerbakgroente

wat sla, 200 gr kipfilet samen met ananas gebakken in de pan. Twee kleine gekookte aardappelen (koud).:meal:

1 boterham met jam
3pannekoeken en 1 banaan
500ml melk erbij
uurtje later
500gr. kwark met 1 appel

ne lekkere hermes steak met frieten , sla en mayo !!!!

Terug
Naar boven