MuscleMeat

Wat eet je nu?

omelet van 7eiwitten, 1 dooier en een appel :meal:

150 koolvis
100 groente
25gr rijst

Gek eigenlijk, tot voor 2 jaar terug zat iedereen nog aan de kabeljauw ipv koolvis. Dat magische stofje in kabeljauw is dus kennelijk ook aanwezig in koolvis .
'k Weet nog dat er heftige discussies over gevoerd zijn, toen ik met koolvis aankwam omdat kabeljauw toch het heilige dieetvoer was. :)

Venkel met koolvis en licht belegen geitenkaas

Nee, klinkt erg lekker wazzup. Vandaag is mijn higher calorie dag, dus dan is er vaak een culinair uitspattinkje.

Grappig, mijn low-cal dagjes zijn culinaire uitspattingen. Het enige wat ik weglaat zijn carbs en in plaats daarvan voeg ik extra smaak toe...

Best lekker, pastasaus zonder pasta (maar met een halve aubergine extra om de dikke suas wat op te zuigen). Lekkere salade erbij van worteltjes, komkommer en rozijntjes (en een beetje citroensap). Dat halve glaasje wijn in de tomatensaus maakte het zooo veel lekkerder.

Nou, mooi toch? Jouw low-carb dagjes vallen wel in het weekend en dan heb je meer zin/tijd om er werk van te maken, dus dat kan met wat fantasie ook met een low-cal recept.

honey pops met melk

150gr Havermout
1 grote banaan
400ml volle melk
Visolie caps
1/2L water + vit.C bruis
Multi-vit.tab.

zo meteen:
*Basmati (beetje curry)
*Ananas
*Kalkoensaté's

under construction:
zelfgemaakte puree
kalkoenfilet
sperziebonen

mmmm, een lekkere bigmac, :)
oh nee, macaroni, alweer....

Zometeen aardappelen, broccoli, rode bieten en kip schnitzel :D :meal:

3 sneden volkoren rogge 'Bolletje' [eerste keer dat ik dat brood eet]
150 gram tonijn
2 glazen melk

penne in tomatenroom saus en chipolata worst

Zo meteen groentensoep met ei en koolvis en een beetje Surinaamse pindakaas. Heb dit al honderden keren gegeten en het blijft lekker :)

4 sneden getoast bruin brood
3 sneden gouda

3 componenten shake time released proteine voor t slapen gaan van mister X-nutrition lekker met chocolade smaak :thumb:

check [Link niet meer beschikbaar]

blikje tonijn met mayo en dat verspreid over cragottes en een flesje dextro energy(net terug van de gym)

blikje tonijn met een paar sneetjes bruin brood

Terug
Naar boven