AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Ik zomaar wat bestellen kom ik bij de supermarkt vandaag dicht wou dat ze toch de teering krijgen met hun koninginnen dag zometeen maar effe naar de dam en effe me agressie weg slaan

Zojuist twee diepe borden macaroni met kaas en ham op

Vandaag was restjesdag: had net een stukje kipfilet, stukje zalm en stukje pangasiusfilet met roerbakgroenten.

Ik zit aan de aardappels met bonen en biefstuk :D

net 3 eitjes gekookt,waarvan er 2 zijn opengegaan tijdens het koken:o.

500gr kwark

Patatjes, appelmoes en een véél te kleine hamburger... daarom maar een potje tonijn bij gedaan:p

daarstraks 4 eitjes en brood

nu corflakes, havermout en melk

bakje kwark en trosje druiven

macaroni met cheese/pindasaus................vanmorgen vroeg al.........

bakje kwark

sewes pasta

bakkie koffie
mueslie reep
glaasje water
en een paracetamolletje voor de kater van vanacht
lang leven de koningin

pas weer 3 maanden bezig na 3 jaar afwezigheid en hij gaat lekkerrrrr

1.86
110 kg
bp 110* 6
armen 45cm
dumbbell shoulder press 2*32 * 14
sq helaas niet vanwege blesure
net weer begonnen met leg press 100*15 hoop weer snel over de 300 te gaan en te kunnen squaten
net weer begonnen met deadliften 70 *10

train for mass diet for cuts

clean mass monster

vandaag ff een junkdag. Word gek van dat gecut. Gister ook al lam. Morgen beginnen aan een maandje creatine/hmb/BCAA. En dan nog 1 maand juni cutten.

MAAR NU:

zo ff wat broodjes bapoa halen. Vanavond snackbar en dan morgen weer om 7:00 mijn vertrouwde brinta shake!

heb er net op los geblenderd
banaan, whey, volle melk, brinta, 2 eieren, beetje kwark en binnenkappen die handel!

Een blik tonijn

vandaag ff een junkdag. Word gek van dat gecut. Gister ook al lam. Morgen beginnen aan een maandje creatine/hmb/BCAA. En dan nog 1 maand juni cutten.

MAAR NU:

zo ff wat broodjes bapoa halen. Vanavond snackbar en dan morgen weer om 7:00 mijn vertrouwde brinta shake!

Nou zo aan je sig te zien ga je wel hard :eek:

Net gegeten: 300 gr kebab met turks brood en looksaus. 1/2 liter ananassap.

Terug
Naar boven