XXL Nutrition

Wat eet je nu?

150 muesli met 20g choco whey en melk

2 sneetjes volkoren brood met kalkoenfilet en 1 sneetje met rookvlees

ik lik net 2 sneetjes af

en 1 sneetje met jam

hoe krijg jij dat allemaal weg "olddutch",die rijst continue?? word je daar niet moe van?? of pak je vitamine B ofzo ?

half bakje kwark met kipfilet,leve de cut....zucht

bord rijst

2 speklappen (400 gram)

spercibonen

en mutantmass

(15.30 terug uit gym)

hoe krijg jij dat allemaal weg "olddutch",die rijst continue?? word je daar niet moe van?? of pak je vitamine B ofzo ?

Dat dacht ik van me oom ook....alleen doe ik net zo hard mee

valt mee rijst is makkelijk te eten! zeker goede pandan rijst! eet nu kilo in 5 dagen, neem het mee naar me werk, en savonds rond 21.30 eet ik weer rijst

Dat dacht ik van me oom ook....alleen doe ik net zo hard mee

valt mee rijst is makkelijk te eten! zeker goede pandan rijst! eet nu kilo in 5 dagen, neem het mee naar me werk, en savonds rond 21.30 eet ik weer rijst

ik krijg het ook weg maar daar word ik zo moe en lui van dan, dan zou ik de hele dag op me bed kunne liggen :(

1 madeleintje :P

ben nu een kauwgommetje aan het kauwen

yo boforli,

Nee hoor, ik eet liever rijst ipv aardappels of nuddels... ik had eigenlijk chinees moeten worden :p ..
wat wel afentoe uit mijn oren komt zijn bepaalde vlees-soorten ..... maar valt nog wel mee.
Moet er toch wat voorover hebben hé, no food - no muscles.
Sommige dingen "kan" ik ook niet meer zien zoals tonijn bijv.....
Kwark kon ik ook een tijd niet meer zien, maar ben er toch weer mee begonnen, ook havermout kon ik een tijdje niet meer zien.. maar ben weer wat met havermout bezig..

op hoeveel calorieen zit je dan nu??

nee, nadat ik haver gegeten heb,ik eet zelden rijst momenteel, alleen haver en brood en pasta

eierkoek
is dat slecht?

net mutantmass op (stom doet me elkekeer denken dat het je veranderd in een turtle)

over 10 minuten 2 sneetjes bruin met kaas

Terug
Naar boven