Fitness Seller

Wat eet je nu?

Makreel en cashewnoten.

Tonijn en een ei.

3 x gekookt eitje

cornflakes, havermout melk
bounty :d
banaantje
ice thea

Ossenstaart soep met gecarameliseerde ui, provencaalse knoflook, paprika (geel), kipfilet en kastanjechampignons. Met wat paprikapoeder en wat sambal (oempf).

yummie.

Makreel
Magere kaas
Cashewnoten

nasi goreng en salade net binnengewerkt:lick:

net een bakje nasi leeggegeten

Spaghetti bolognese. :meal:

banaan en volkoren pannekoeken

Een hele rare combo :D

Ik heb 50 gram bonen door me blender gemixed en 100 gram cashew noten daaraan toegevoegd en toen een blik tonijn erin.

Het ziet er niet uit maar het is gigantisch lekker!

Tja ik ben de smerigste raarste combinaties vol eiwitten aan het proberen in de hoop dat het smaakt. Ik heb nu toch geen vriendin meer die IEW kan roepen :D

biefstuk met boontjes :meal:

Ik heb 50 gram bonen door me blender gemixed en 100 gram cashew noten daaraan toegevoegd en toen een blik tonijn erin.

Tja ik ben de smerigste raarste combinaties vol eiwitten aan het proberen in de hoop dat het smaakt. Ik heb nu toch geen vriendin meer die IEW kan roepen :D

Dit topic gaat over eten, niet over "wat is het gekste wat jij ooit in je blender hebt gestopt"... tssss :eek2:

kwark met appel

Dit topic gaat over eten, niet over "wat is het gekste wat jij ooit in je blender hebt gestopt"... tssss :eek2:

Haha wacht maar! Jou post heeft me alleen zwaar hard een goed humeur gegeven ik wil nu weten wat voor combo mix gel ik nog meer kan maken en als het niet smaakt eet ik het gewoon op en probeer ik wat nieuws. Ik wil de perfecte combinatie van eten zoeken en dan perfect afgesteld.

Ik ben nu trouwens een appel aan het eten :o

:eek::eek::eek: :roflol:

Nu:

300 Grammen Magere Melkan Kwark
25 Grammen Walnoten

Mijn kwark:D met whey!

Bakkie kwark.

- 25 Gram Dextrose
- 100 Gram Rijst
- 50 Gram Kipfilet
- Nog wat pindas
- Dalijk nog half liter melk

Terug