AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

En een whey-shake want kom net uit de sportschool..

Een negerzoen!

Als ik hem niet op zou eten dan ging mijn neefje van 4 huilen want hij had hem voor mij bewaard!

bouwens62 zei:
Een negerzoen!
Als ik hem niet op zou eten dan ging mijn neefje van 4 huilen want hij had hem voor mij bewaard!
Ja ja smoesjes. Je kon gewoon die negerzoen niet weerstaan, en je was te zwak, je hoorde die negerzoen je aanroepen ''kom pak me en eet me op''.
Je bent een zwak persoon,dat je daar aan toe geeft. En dan nog eens je neefje van 4 de schuld geven, wat ben jij een naarpersoon.:rolleyes:
:whip:

me bakje kwark..kan vdaag nie trainen helaas door die*&^%$# consult bij de sportarts waar ik geen steek wijzer van ben geworden en 40 euri +500ml bloed armer ben:(

kwark met verse ananas......en koffie

chocoladeletter en energiedrankje

250 gram biefstuk
100 gram zilvervliesrijst
100 gram roerbakgroente

de pizza met extra kaas, vlees en mozzarella zit in de oveuh :D

kauwgompie:( tegen de honger)met aardbeien-smaak overigens:rolleyes:

eduardjanssen zei:

moet wat he...ik ga zo lekker aan mijn biefstuk van de haas,boterzacht en net vers gesneden bij de slager(wel erg prijzig maar kon me even niks schelen)
ik heb in maanden geen vlees meer aangeraakt omdat ik het te veel had gegeten maar heb er nu wel weer trek in....

nou...heb `m op hoor
gebakken in de pam,smaakte goed
verder nog asperges gegeten
dat was `m weer tot een uurtje of 6
(ga maar weer aan de kauwgom,heb nog honger:rolleyes: )

4 volkoren boterhammen
4 ei-eiwitten

Jullie brengen me nog op ideetjes voor mijn junkdag: aan de ene kant springt me het tandglazuur er haast spontaan af bij het idee alleen al aan een negerzoen.
'k Zit al te fantaseren over wat ik zaterdag ga eten.. ga waarschijnlijk voor de loempia en een tjap tjoy maaltijd met miehoen.

Net op: 150 gram roerbakgroenten met 1 kipfilet en jawel: sambal!

Straks nog jawel: koolvis met sambal.

Hebben jullie ook al meer honger nu?

Terug
Naar boven