Fitness Seller

Wat eet je nu?

steak and beans :D

Ik ga morgen lekker hurry burry maken, soort hete bonenschotel met kipfilet groenten(niet rauw)gebakken uien aardappelen indonese kruiden erin kousebandjes lekker pruttelen en serveren met gele lijst en kroepoek. Volgende dag feest in de broek!!!! Sorry Jerney maal is lekkel.:D

1700:

250 gram aardappel
250 gram spruiten
125 gram Kippenfilet
200 ML Yoghurt

Nu:

50 gram cashews
450 gram kwarkus

Ik ga morgen lekker hurry burry maken, soort hete bonenschotel met kipfilet groenten(niet rauw)gebakken uien aardappelen indonese kruiden erin kousebandjes lekker pruttelen en serveren met gele lijst en kroepoek. Volgende dag feest in de broek!!!! Sorry Jerney maal is lekkel.:D

wel uitkijken met open vuur he:D.

2broodjes gezond en een eiwit shake

Eten voor vandaag:
6u30: shake met 3 dl chocomelk-5 eieren (3 hele)-1 banaan-50 gr havermout.
10 u: spaghetti met gehakt en tomatensaus.
12u30: uitsmijter met hesp en 2 eieren.
15u: zelfde als om 6u30.
18 u: spaghetti met gehakt en tomatensaus.
20u30: shake met 3 dl chocomelk-5 eieren (2 hele).
23u: 5 x wit van het ei.

ontbijt:

25 gram whey
100 ML Verse JUS gemengd

60 gram brinta
40 gram haver
200 cc melk

Lunch:

4 volkorenbrood
55 gram runderrookvlees
25 gram pindakaas
beker Kmelk
tomaat/augurk/knoffielook

Een paar dropjes.

een geimproviseerde ruben sandwich (tosti met kalkoenfilet, plakje kaas en zuurkool!, oh my, wat lekker )

4 broodjes ei
biefstuk

risotto met rode ui, zon-gedroogde tomaat, olijven (naturel, zwart), sherry, gedroogde paddo's (shitaki), knoflook, paprikapoeder, Italiaanse keukenkruiden, een theelepel rode pesto en wat peccorino (en peper en (dieet)-zout). Met een kipfilet aan dobbelsteentjes.

Men neme anderhalf glas sherry.... gooi een half glas bij de risotto en de rest in de kok..... :D

Laatst bewerkt:
Chili con carne

Heb je nog een bakje over?

OT:
Zondag patat dag! Met een dikke loempia.

2x frikandel mayo 1x bami sate en 1x patat mayo

whey shake

Kom maar halen neonak!
Neem straks nog een bordje hurry burry.
De ramen staan al bol van de gassen:D

zo ik heb net anderhalf uur geleden gegeten :P neem denk nog 1 wheyshake en ga pitten :D

Terug
Naar boven