Fitness Seller

Wat eet je nu?

Net 2 broodjes met kipfilet, zometeen maar even vieren dat ik weer een doel gehaald heb :D.. Zit nog steeds helemaal op de goede weg

gebakken bruin broodsneetje met ei! erop gebakken

iedereen eet hier brocolli? Waarom? Er zijn toch andere veel lekkerder groenten.

juist 250 gram kipfilet in zoetzuresaus met extra ananas mmmmmmmm

omelet van 6 eiren op een stokbrood

Flink bord appelcruesli met yoghurt en een banaan voor na de training. Straks volgd de shake ( eiwit, aardbei, 85% )

Net 2 tosti's met curry en 1 eL lijnzaadolie :).. Nu maar weer veel water drinken :(

brinta met whey to go appel smaak....met water

't Is een kleine junkdag vandaag:
- ontbeten met linzen bij het ei-vis-groentensoepje
- getraind met bounties en dropjes (vind bounties geen succes en drop eigenlijk ook niet... wordt weer gewoon zuidvruchten.. iemand beweerde dat je prima kon trainen op een Mars, ben het er niet mee eens)
- erna zak HEMA chips (die bakt ze in pinda-olie en laat de schil eraan), nog 2 bounties en een halve rijstwafel (snack-a-jack). Die gaat er de volgende mini-junkdag aan.

Heb net ook een kopje koffie met cacao en daarbij een eetlepel visolie op.
En dan is het weer gedaan.... ga zo dadelijk 5 eitjes (2 met, 3 zonder dooier eten) en vanavond : rundgehakt met groenten en jawel... sambal.

Toch grappig om te zien hoe snel je je kcaltax haalt met junkfood en hoe laag je kan gaan als je vetvrij kookt en ook geen zetmeelbronnen of suikers eet. Qua honger merk ik er amper wat van als ik maar 1100 kcal eet.. heel , heel vreemd eigenlijk.

nu niks

2 rijstwafels en kipfile....wat een verwenning...

omdat ik vanochtend:

a. laat opstond
b. door wat problemen lang niet kon eten
c. geschrokken ben van de weegschaal

ben ik me al de hele dag het leplazurus aan het vreten. Nu:
- dubbele boterham tonijnsalade
- dubbele boterham zalmsalade
- appel
- glas melk
- glas sinasappelsap

en dan over een uurtje weer.

For the record.. boerenkool verslaat broccoli ruimschoots met betrekking tot gezonde eigenschappen! ORAC waarde is zeer veel hoger.

Jammer genoeg vind ik boerenkool (nog) niet erg lekker... heb al wel een paar KH-arme receptjes uit geprobeerd. Dwz. geroerbakte broccoli of ovenschotels.

een halve rijstwafel... tjonge tjonge dat is me daar een junkdag zeg :)

Esperantisto zei:
't Is een kleine junkdag vandaag:
- ontbeten met linzen bij het ei-vis-groentensoepje
- getraind met bounties en dropjes (vind bounties geen succes en drop eigenlijk ook niet... wordt weer gewoon zuidvruchten.. iemand beweerde dat je prima kon trainen op een Mars, ben het er niet mee eens)
- erna zak HEMA chips (die bakt ze in pinda-olie en laat de schil eraan), nog 2 bounties en een halve rijstwafel (snack-a-jack). Die gaat er de volgende mini-junkdag aan.

Heb net ook een kopje koffie met cacao en daarbij een eetlepel visolie op.
En dan is het weer gedaan.... ga zo dadelijk 5 eitjes (2 met, 3 zonder dooier eten) en vanavond : rundgehakt met groenten en jawel... sambal.

Toch grappig om te zien hoe snel je je kcaltax haalt met junkfood en hoe laag je kan gaan als je vetvrij kookt en ook geen zetmeelbronnen of suikers eet. Qua honger merk ik er amper wat van als ik maar 1100 kcal eet.. heel , heel vreemd eigenlijk.
Klinkt goed!:eek: :D
Gelukkig heb je er nog ergens sambal tussen staan, want ik begon me al af te vragen of je wat vergeten was.;)

ik eet nu King peppermint der zitten veel carbs in, net als in cola

Kleine junkdag zei ik... omdat ik er nu 3 van heb per week , vallen ze kleiner uit.. maar ben nu 3x per week aan het bulken en 4x aan het cutten. Zei al: tot dusverre bevalt het prima!

Maandag is het weer junkdag.. dan gaan de kaas-rijstwafels eraan met jam erop ... hmmm !

Jezus je kan het beter een junk-dieet noemen onderhand ;)

Ik eet niks. Puuuh. Straks een lekker bakkie kwark nog.

LOL :D

'k Heb niet erg lang geleden een zeer lange draad gevolgd op een wetenschappelijk ingesteld bb-forum en het kwam er op neer dat je eigenlijk afgezien van de GI, niet te veel waarde moet hechten aan 'schoon' eten.
Met andere woorden: je kan als je wilskracht groot genoeg is cutten op junkfood.
Maar echt, ik vind het een geweldig dieet.. dankzij 3 hoge kcaldagen hoef je maar hooguit 2 dagen achtereen af te zien. En de junkdagen lopen dan ook niet meer uit de hand zoals wel gebeurt met maar 1 junkdag per week. Bovendien ben je vaker anabool.

Terug
Naar boven