XXL Nutrition

Wat eet je nu?

dubbele kipfilet en een banaan.

Ik ga nu aan de stampot uien en wortels en een karbonade erbij weet niet of goed is maar is wel lekker maar ik wil smorgens ook een beetje op me eten gaan letten tips?

gekkepitte zei:
Ik ga nu aan de stampot uien en wortels en een karbonade erbij weet niet of goed is maar is wel lekker maar ik wil smorgens ook een beetje op me eten gaan letten tips?
Smorgens brinta eten. Of havermout.

Ok dan komt voor mekaar enne ik eet ook al kwark maar niet op vast tijdstip halvolle soms 450-900 gram

Een stuk banketletter met magere melk.

Vandaag weer een mini-junkdag gehad.
Geen hele maar halve rol Snack-a-Jacks met kaassmaak, omdat ik een nieuw zoutje moest uitproberen: Bugels van rijstebloem. Best lekker en voor herhaling vatbaar.

Nu weer braaf in het gareel... en jawel: groentensoep met rundergehakt! Vanavond weer koolvis en sambal. De geplande plak kaas laat ik achterwege, heb nl. geen honger meer: ben geëindigd op 2900 kcal.

Morgen weer een 1100 kcal dagje.

250 gram pasta
500 ml melk
2 eitjes

Ja ik heb honger ! :p

Toch nog een beetje gejunkt.. vriendlief kwam met foe yong hai & rijst thuis.. ik heb hem geholpen te voorkomen dat er een deel weggegooid zou moeten worden.
Lollig wel: 3 verschillende soorten rijst gehad nu: gewone rijst, rijstwafels en bugels van rijst ... moet zeggen. Totaal geen opgeblazen gevoel nu, wat bij tarwe en zuivel (ben er blijkbaar allergisch voor) geheel anders is.

nu koffie zometeen brood met de crabsalade zie recept bij gezonde recepten:D en whey met allbran

Krabsalade lijkt me best lekker, maar als ontbijt ?

Ik heb trouwens net een slokje olijfolie geprobeerd... hgmmm... dat is toch behoorlijk anders dan lijnzaadolie en levertraan. Even wennen denk ik (of misschien een fles nemen die nog niet een half jaar lang al open staat)

Dat en de vaste muesli met yoghurt.

Net brinta met magere melk,100 gram tonijn, 2 appels en jah hoor.............. 1 eL lijnzaadolie

yoghurt met een schep lijnzaad en een appel

blik tonijn, 5 eieren, left over pasta en een kleine 100 gram rijst, twee mandarijnen en twee glazen melk.

ik heb nu nachtdienst en ik ga zo mijn pondje kwark eten....:cool:

heerlijke verse krentenbol en vooruit... glas chocomel (met druivesuiker)

Kopje koffie: Nescafé caramel (2 sticks) en 2 tl cacaopoeder met 2 zoetjes en... een heeeeeerlijke lepel visolie met citroensmaakje.

halve liter magere melk, 3 scheppen weight gain poeder,een beetje honing, 1 schep pindakaas, 2 eieren, allemaal in de blender. lekkerrr

6 boterhammen met kipfilet, 1L melk en een zooitje whey.

Terug
Naar boven