Fitness Seller

Wat eet je nu?

Koolvis & sambal.
Straks geproefd: chocoladepudding van Kraft Jello. Hmm staat er op
- fat free
- sugar free
en barst het gewoon van de ordinaire zetmeel.. gekregen van een kennis, die het uit de VS had meegenomen. Tja... dus gewoon 300 nog wat kcals/100g. Erg lekker was het niet eens.. vind gelatine puddinkjes dus lekkerder dan gewone pudding.

Ik heb 500gr magere kwark met 1eetlepel lijnzaadolie op.

forel filets en een appel

300 gr tonijn
tomatensaus
8 rijstoasten
1/2l spuitwater
1 anti oxidant

4 snee bruinbrood met 125 gr kalkoen filet
1 centrum tablet
manderijntje

350gram nasi

met wat glazen melk

100 gr rijst, 1 banaan 40 gr cashew nootjes en 3 eieren :)

75gr basmati rijst
2 eieren
75gr tonijn
200gr wortelen en erwten

een shake met bambix

kipfilet met sla en tomaten in een volkoren pitabroodje met rode uiensaus:)

100gr rijst
150gr ananas
300gr kip

potje appelcompote, whey shake

Esperantisto zei:
Koolvis & sambal.
Straks geproefd: chocoladepudding van Kraft Jello. Hmm staat er op
- fat free
- sugar free
en barst het gewoon van de ordinaire zetmeel.. gekregen van een kennis, die het uit de VS had meegenomen. Tja... dus gewoon 300 nog wat kcals/100g. Erg lekker was het niet eens.. vind gelatine puddinkjes dus lekkerder dan gewone pudding.
Ditto. Nu de andere helft van de pudding. Had het net zo goed weg kunnen pleuren in het vierkante archief. Bah! Toch nog altijd net geen 1100 kcal vandaag. Morgen een junky refeeddagje met 3000 kcal.. mmm verheug me op de de linzen bij het ontbijt , het stuk appeltaart (met veeheeel kaneel) en het kip-rijst-rozijnen-cashew-groentenprutje als avondeten. :lick:

voor de spinningles toen straks gegeten 2 sneden roggebrood en 2 kharm brood van de jumbo
en dadelijk kwark met een scheut appelsiroop van slimpie met kaneel jammie

nou vraag ik me toch af moet ik ook iets kh eten omdat ik net een uurtje heb gespint of is dat niet nodig omdat het savonds is?

Ben je extreem moe van het spinnen en kan je ahw je ene been niet voor het andere krijgen, dan heb je te weinig KH gehad.. neem dan wat extra.
Je kan dit beter voor zijn door voor en vooral tijdens de spinningles genoeg (snelle) KH te consumeren. Dan heb je ze erna niet meer nodig. Vind ik persoonlijk zonde als je KH te kort komt tijdens de spinningles omdat je dan fanatieker had kunnen trainen.
Erna is letterlijk mosterd na de maaltijd. Maar zoals gezegd, ben je moe, dan beter van wel, anders kom je morgen of de volgende training 'op de koffie'.

Terug
Naar boven