XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2 uitsmijters ham-kaas om 22.30..als ik ga slapen (00.00uur) 500gr kwark

Litertje melk voor het slapen gaan.

500 gr magere yoghurt
150 gr havermout
25 gr whey

Heel veel aardappelen:D
veel bloemkool:D
100gr biefstuk
2 eieren

bruine boterhammen met smeerleverworst

Laatste hapje in het kader van mijn junkdag: een halve reep bonbon bloc puur van Cote d'Or. Vanmiddag ijs gehad met Toblerone.
Dit na een 'gewone' avondmaaltijd van witlof met magere ham en kruidenkaas.
Vanaaf weer koolvis met sambal en de vanmiddag gemiste eitjes (6 eiwitten).

500gram magere kwark

een bakkie kwark

Esperantisto zei:
Laatste hapje in het kader van mijn junkdag: een halve reep bonbon bloc puur van Cote d'Or. Vanmiddag ijs gehad met Toblerone.
Dit na een 'gewone' avondmaaltijd van witlof met magere ham en kruidenkaas.
Vanaaf weer koolvis met sambal en de vanmiddag gemiste eitjes (6 eiwitten).

Ik verwonder me elke keer weer :p

Net : 3 eitjes , 150 gram pasta , 25 gram pistaches en 500 ml melk

Straks : hetzelfde

Na Straks : hetzelfde

een shake met bambix waar ik bijna zit op te kotsen....

100gr rijst
150gr kipfilet
halve paprika:D

Maar dat van dioxine niet, al wordt ook dat enorm overdreven.

Vandaag een vreselijk laag-calorische dag, was veel langer weg dan gepland. Zit nu pas aan het avondeten :eek: : kipfilet met roerbakgroenten!

Frappant: gisteren heb ik over 5 maaltijdjes verdeeld 900 kcal gegeten (erg slecht gegeten, slechts 90 g eiwit)
En zojuist in 1 junkmaaltijd grote heerlijke loempia (ei, taugé) met erbij 1 grote kipfilet: 990 kcal met 75 g eiwit. Hmmmm. Erg anabool!

erwtensoep, stevige) + krentbol + bolletje allebei met kaas en boterham met pindakaas

Vandaag weer stevig in het gareel, na mijn bulkdagje.

Over een uurtje lunchen: salade van rucola, paprika, wortelsellerie, augurk, zilveruitjes met 6 eiwitten en 30g kruidenkaas

En zorgen dat ik vandaag rond 5-6 liter vocht tot me neem.. gisteren maar 2 liter gedronken, ben uitgedroogd! :mad:
Streefkcals: 1060 kcal - 135 g eiwit.

Morgen mag ik weer bulken... hmm kip met pompoen en basmatirijst lijkt me wel lekker!

Zo.. wat ik net NIET gegeten heb is:
- een halve bak Toblerone ijs dat nog over was van de junkdag van donderdag is zojuist door de gootsteen gespoeld.. voor mij nooit meer Hertog-ijs :mad: Bah, vies! Dan heb ik qua goedkoop ijs nog liever Viennetta. Ook Ben & Jerry komt er bij nooit meer in: alleen Häagen Dazs of AH excellent of uiteraard zelfgemaakt (Italiaans) ijs.
De ene banketstaaf die we dus allebei (moi en vriendlief) niet lusten en verder ook niemand in de maag konden splitsen is ook in het vierkante archief gestort.

Wow... heb er nog steeds moeite mee om eten weg te gooien, ben best trots op mezelf. Heb dat trouwens al eens eerder gedaan met ijs, eveneens van Hertog. Dat was light ijs en totaal niet te vreten. Dat is door de plee gespeld.

Wat gaat Espi nu wel eten?

Gewoon: kipfileetje met roerbakgroenten en sambal.. heerlijk.. ben blij dat ik BB-eten , ook koolvis echt lekker vind!

Een tip voor iedereen die wilt junken en van burgers houdt: de whopper junior kost op dit moment 1 euro bij de Burger King (tenminste in Den Haag centraal) en bevat per whopper jr. 410 kcal. 18 gr proteine, 32 gr koolhydraten en 24 gr vet.

Ik heb er 5 gehaald vandaag jamjam :D

Net flink wat stukken kip op, met zilvervlies rijst en roerbakgroenten met als toetje een heerlijke weight gainer / whey shake.

Nu zit ik aan de magere kwark, 500 gram.

Terug
Naar boven