AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Nix. Zit met een bak koffie binnen handbereik moed te verzamelen om zo te gaan trainen... (ernstig gevalletje 'geen zin')

Dani zei:
Nix. Zit met een bak koffie binnen handbereik moed te verzamelen om zo te gaan trainen... (ernstig gevalletje 'geen zin')
same here.....moet dadelijk ook terug naar de club WEER een spinninglesje geven......ach ja als je eenmaal bezig bent gaat het weer fluitend:p

Gewoon gaan meiden!

Ben door de lekkere rijstwafels met eitjes en pindakaas mijn avondeten vergeten klaar te maken (ook wat anders gedaan). Voor ik omval van de honger (het is over 10min klaar), een zakje rijstchips (30g) gegeten. SnackaJacks sour cream & chives.. mwah.
Dadelijk : groentensoep met bal rundgehakt!

100gr ontbijdgranen en een shake..... weet niet wat het is(er zit fruit bij) maar het smaakt niet...

@ paars: ik kook heel graag...

ontbijt (ja, nu pas :D): eiwit, ei, roerbakgroenten, koolvis en flinke dot sambal
Al op: 2 mandarijnen.
Nog te drinken: koffie & cacao met 8 visoliecaps

500 ml melk 100 gr brinta 20 gr whey en 1 lekker kopje koffie :)

broodje paturain, das pas fijn!

en nog maar een broodje salami om het af te leren

Net 4 boterhammen met kipfilet,... het voedselen loopt vandaag weer een beetje door elkaar heen, doordat het gisteravond weer te gezellig was in de kroeg :S

junkdag vandaag: 4 witte boterhammen met palingsalade

Roerbakgroenten met garnalen en sambal.
Heb straks een paar theelepeltjes van mijn donderdag-'junkdag'ijs geproefd.. hmm Toblerone-ijs van Hertog.. normaal is het ijs van hen maar zozo, maar dit valt mee. Zeker als er een halve reep Toblerone bij gaat.

beetje whey met water (jakkes)

Net op: koffie & cacao met 1 blokje Swiss noir café en net ervoor lepel DHA max visolie.. mmm

Het blijft een rotzooitje... vandaag weer alles-op-verkeerde-tijdstip-eet-dag

Esperantisto zei:
Roerbakgroenten met garnalen en sambal.
Heb straks een paar theelepeltjes van mijn donderdag-'junkdag'ijs geproefd.. hmm Toblerone-ijs van Hertog.. normaal is het ijs van hen maar zozo, maar dit valt mee. Zeker als er een halve reep Toblerone bij gaat.
Ditto, maar nu zonder ijs... :mad:

Om 15.00 uur 500 gr kwark met 150 gr muesli
Heb er ook maar 100 gr yoghurt bijgedaan want die kwark van de aldi wordt steeds slechter te pruimen :kots:

Straks kijken wat mammie ervan gebakken heeft:o

500gr kwark met weet-ik-veel-hoeveel crunchy krokante muesli croustillant

100gr zilvervliesrijst
300gr snijbonen
100gr gerookte paling
2 eieren

Weer een maaltijd overgeslagen :S.. De motivatie is echt ff weg.. Maarjah, gewoon doorgaan, na het zien van de weegschaal zaterdag word ik vast wel weer vrolijk :D

Terug
Naar boven