XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Heb net de notenmelange van de aldi achter de kiezen. Hierbij heb ik ook een vraag:

De voedingswaarde van de notenmelange van de aldi is per 100 gr

677 kc
17,7 eiwit
13,4 Koolh.
61,4 vet

De Elitehaver van de Appie is per 100 gr
460 kcal
7,5 eiwit
50 koolh.
26 vet.

Als ik de notenmelange eet, kom ik aan meer eiwitten dan die van de appie en ook aan meer kcals. Helaas brengt de notenmelange van de aldi ook het vetpercentage in mijn voeding over de dag omhoog...nl. K% = 40 E% = 30 V% = 30

Welke noten eten jullie?

Heb net de notenmelange van de aldi achter de kiezen. Hierbij heb ik ook een vraag:

De voedingswaarde van de notenmelange van de aldi is per 100 gr

677 kc
17,7 eiwit
13,4 Koolh.
61,4 vet

De Elitehaver van de Appie is per 100 gr
460 kcal
7,5 eiwit
50 koolh.
26 vet.

Als ik de notenmelange eet, kom ik aan meer eiwitten dan die van de appie en ook aan meer kcals. Helaas brengt de notenmelange van de aldi ook het vetpercentage in mijn voeding over de dag omhoog...nl. K% = 40 E% = 30 V% = 30

Welke noten eten jullie?
Aldi. Noten = goede vetten. Persoonlijk zou ik niet m'n nootjes eten voor de koolhydraten, daar eet ik wel andere dingen voor...

Zometeen nog even een boterham met pindakaas doen - heb net al een glas smoothie naar binnen gegooid (paaskorting bij de AH).

200gram koolvis BAHHHHHH
30gram amandelen
100gram tonijn

- 2 boterhammen
- 1 ei & 1 eiwit
- melk

Maar weer een aardbeien-shakie

pak rijstwafels
5 gekookte eieren waarvan 1 helemaal, 4 wit
en net een raketijsje op, PWO glucose :P

:rolleyes:shakeje:rolleyes:

salade van stukjes gegrilde kalkoenfilet (Aldi), met mais, bleekselderij, paprika, ui, met wat sweet chili saus en cayenne peper (oh ja en een klein beetje ketchup).

3 eieren, een appel en beetje kwark ;) SMAKELIJK!

Blikje tonijn op brood met rauwkost en 3 gekookte eieren.

Terug
Naar boven