MuscleMeat

Wat eet je nu?

het gewone ontbijt: ei-groente-vis. Gisteravond toch nog caramel-koekjesijs gegeten. Vandaag wordt nl.... een dieetdag (evt nog iets kleins & feestelijks erbij).

Esperantisto zei:
Geloof dat ik nu wel aan mijn bijna 1000e blokje koolvis ga beginnen :D
nummer 1001 wordt zo dadelijk naar binnen gewerkt ;)
Raar maar waar: eet 200g koolvis per dag en vind het nog steeds heerlijk smaken.. snap al die zeurpieten niet die zaniken over vieze kabeljauw.. kabeljauw misschien, maar koolvis is ECHT lekker..

Van tonijn maak ik puree.. heb vanmidddag met tonijpuree gevulde eitjes gegeten.. dat was heel lekker! Volgende keer iets zouter & pittiger!

Esperantisto zei:
nummer 1001 wordt zo dadelijk naar binnen gewerkt ;)
Raar maar waar: eet 200g koolvis per dag en vind het nog steeds heerlijk smaken.. snap al die zeurpieten niet die zaniken over vieze kabeljauw.. kabeljauw misschien, maar koolvis is ECHT lekker..

Van tonijn maak ik puree.. heb vanmidddag met tonijpuree gevulde eitjes gegeten.. dat was heel lekker! Volgende keer iets zouter & pittiger!
hoe maak je die purre lijkt me inderdaad wel lekker om daar een eitje mee te vullen
kun je misschien het receptje posten:p

broodje hamburger, en een frikandel:burger::finger:

Tonijnpuree maak ik in een keukenmachientje dat Wonderboy heet.. ws ook goed te doen in een mengbeker van een staafmixer. Heb het deze keer gedaan met zoetzure paprika, wat zilveruitjes en augurkjes, maar ga volgende keer extra zout en sambal of peper toevoegen en iets minder uitjes/augurkjes.

Wat gegeten? Vandaag heb ik een junkmiddag.. laatst genuttigde was een heerlijke espresso met 4 handgemaakte bonbons erbij (cappuccino, limburgse koffie, mokka en caramel)

straks Roti als afscheid eten, morgen weer op het vliegtuig richting huis............wat zijn 4 weken toch snel voorbij gegaan !!:eek:

zoute pinda's alleen er mist nog iets ... hmmmm... biertje ?

500gram magere kwarm met magere melk een whey choco voor de smaak

Bak kwark, 2 mueslirepen en wat rijstwafels. t Word tijd dat ma weer 's boodschappen gaat doen want echt smakelijk eten is anders :o

Kwark met een klein beetje siroop erin :D

bak kwark met een soeplepel honing en een handvol studentenhaver

500gr kwark met rode sinaasappels

tartaarburger

75 gr hvermout
0.5 l magere melk
el lz-olie

Boterhammen met kip en pindakaas en een litertje melk :D

boterhammen met pindakaas!

Terug
Naar boven