XXL Nutrition

Wat eet je nu?

kwark zoals elke avond:p

Gepeperde biefstuk met champignons, paar aardappels en bloemkool. Best te doen!

Santino88 zei:
1 Shake

Bevat

750 Ml Melk
2 Bananen
4 Eieren
4 Soeplepels Brinta
2 Soeplepels Whey
1 Soeplepel Honing
Snuifje Kaneel

Heerlijk
Telkens als ik 'soeplepel' zie denk ik eerst aan z'n grote lepel waar je soep mee opschept! ;-) Vond het al wat veel whey en brinta!

Bushranger zei:
Telkens als ik 'soeplepel' zie denk ik eerst aan z'n grote lepel waar je soep mee opschept! ;-) Vond het al wat veel whey en brinta!

t*ring hoe verzin je het soeplepel`s brinta en whey :roflol:

Nu: 200gram biologische volkoren macaroni 1 handje vol rozijnen 50 gram zonnebloempitjes 5eieren waarvan 2 met dooier en een lekker glaasje melk

jummieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, vooral dat handje rozijnen maat het zo lekkaaaaaaaaaaa

4 sneebruinbrood met 100gr kalkoenfilet
glas multivitamine sap en een lekkere cup a soep

70gr havermout, 2 boterhammen met cheddar-kaas en wat kwark

chocolade eiwitshake met een lekkere grote mueslibol.

gekookte rijst van gister met gegrilde kip ...boring haha

Eet voor het eerst in lange tijd iets wat vies smaakt: tofu... :(

Wou het weer eens een keertje proberen, nou gatverdamme.. dat sponzige spul is aan mij niet besteed. Eet liever 2x per dag koolvis dan deze rotzooi!

OOOOOOOOOOOOO bah en ben vergeten dat ik OOK allergisch voor soja ben.. had van die Myoplex shakes op basis van soja meteen vreselijke jeuk! Stom stom stom! Heb het eten nu door toilet gepleurd en neem een pakje surimi mmmm lekker!

Laatst bewerkt:
Bushranger zei:
Tijdsverschil van 8 uur, ik woon in Canada op het moment :cool:

oh :thumbup:

Esperantisto zei:
Eet voor het eerst in lange tijd iets wat vies smaakt: tofu... :(

Wou het weer eens een keertje proberen, nou gatverdamme.. dat sponzige spul is aan mij niet besteed. Eet liever 2x per dag koolvis dan deze rotzooi!

OOOOOOOOOOOOO bah en ben vergeten dat ik OOK allergisch voor soja ben.. had van die Myoplex shakes op basis van soja meteen vreselijke jeuk! Stom stom stom! Heb het eten nu door toilet gepleurd en neem een pakje surimi mmmm lekker!

kunt ook gekruide tofu verkrijgen toch?
maak dan meestal een "roxxe's bulkmix"
4 volledige eieren + 250 gr spinazie + 150 gr gekruide tofu + 2 blikken tonijn/zalm :D :lick: :)

how is life hanging in canada, ehhh ?? :D

;)

ik heb net op : halve liter magere melk met 80 gr brinta en een gekookt eitje

6 eetlepels havermout met kaneel, 30 gr whey en vit c1000.

Straks ff knallen in de gym, lekker rustig op zondag ochtend.

straks om 12 uur 125gr zilvervlies rijst met kip en sweet chillisaus 2 uurtjes later ff lekker de benen trainen:D

neem net de laatste hap van m'n tonijn salade (130 gr tonijn, 1 tomaat, 100 gram kwamkwammer, 50 gram ijsbergsla) en 4 volkoren boterhammetjes.

Toch goed voor zo'n 47,1 pro en 60 koolh.

Ga zo 300 gr aardappelen bakken met 250 gr verse tonijn en 200 gram brocoli

De 21:00 uur maaltijd is altijd een feest

Terug
Naar boven