AndroidHealthClinic

Wat eet je voor het slapen gaan??

FearLess

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hey beesten,

Ik vroeg me af wat jullie eten voor jullie je mandje in gaan ik zelf meestal shake (True Mass BSN), of kwark binnen kort cutten hoogstwaarschijnlijk alleen nog wei amino pillen en water i.v.m. vetopslag!

Op traindagen biefstuk, op niet traindagen protein80 van xxl..

whey shake en drie pillen zma

my girlfriend's p*ssy :P
maar ontopic:meestal 150 gr tonijn en een pro 80 shake. en 3 visolie capsule's.:D

250 gr kwark + 55 gram brinta + 10 gr olijfolie
mjammie

• Topic Starter Topic Starter
Op trainingsdagen biefstuk??? teering wat ben jij een beest.... oh ja klopt je naam ik zie het BRUTEZ!

Ik denk trouwens niet dat mijn vrouwtje al die biefstuk klaar gaat staat temaken maar kan het vragen natuurlijk..

Zijn ook al ontiegelijk veel topics over geweest. Potje kwark of tonijn en walnoten of pindanoten.

500gr kwark, met 60gr Muesli..
en dan heeeeeeeerlijk dromen :P

Op trainingsdagen biefstuk??? teering wat ben jij een beest.... oh ja klopt je naam ik zie het BRUTEZ!

Ik denk trouwens niet dat mijn vrouwtje al die biefstuk klaar gaat staat temaken maar kan het vragen natuurlijk..

nee duh, dat kun je toch zelf doen..?

OT: uur voor slapen biefstuk, meteen voor slapen shake met 300gr mag kwark, mag melk en whey.

Je sig is trouwens fout. Het is "... but to do it" i.p.v. "... butt to do it".
Een butt is een kont, "but" is "maar".

Willem snap je Butt = Ass like in "The DBB Big Ass Lover Club" maar bedankt voor bezorgdheid.

Gebruik de zoekfunctie eens ->
[Link niet meer beschikbaar]

Willem snap je Butt = Ass like in "The DBB Big Ass Lover Club" maar bedankt voor bezorgdheid.

Dan moet je nodig aan je Engelse gramatica werken vriend. Dat is geen volledige engelse zin.
"Ain't nothing to it but to do it in the butt"
Dat zou een goed lopende engelse zin zijn. Succes verder!

ontopic: 500 gram kwark met ananas.

niet zo serieus allemaal he beetje ouwehoeren moet kunnen tog?

Terug
Naar boven