Fitness Seller

Wat eet je voor het slapen gaan??

ook een bak kwark

500 gram kwark

4 boterhammen met kaas en melk

1 Eiwitten shake
3 ZMA pillen

;)

500 gram platte kaas wat is platte kaas mijn vraag is is het slecht als je niet traint om toch voor het slapen gaan 500 gram kwark te eten ???? en velen van jullie eten pinda's ik dacht altijd eigenlijk dat pinda's slecht voor je waren dus daarom mijd ik ze

25 gram havermout, 225 gram mile kwark(halve bak), 0,2 liter halvolle melk, dit allemaal in 1 shake. En net voor het slapen gaan, arginine

Net waar ik zin in heb, maar vandaag wat weight gainer (20 gram oid) 150 ml melk, 1 boterham met kaas en 2 gekookte eitjes :lick:

Nu een shake met 100 gram havermout, 30 gram whey en een halve liter melk. Zo in de blender :D Over een half uurtje nog een bak kwark en gelijk onder de wol.

Hey beesten,

Ik vroeg me af wat jullie eten voor jullie je mandje in gaan ik zelf meestal shake (True Mass BSN), of kwark binnen kort cutten hoogstwaarschijnlijk alleen nog wei amino pillen en water i.v.m. vetopslag!

Ik eet buiten dieet meestal 500 gram kwark met smaakie, en tijdens dieet brinta/nutrix met eiwitpoeder.
Aflopend in carbs van 110 gram brinta naar enkel eiwitten voor het slapen gaan.

Zoveelste topic hierover...

Kwark en noten.

500gr kwark, glas jus d'orange + 1 visolie capsule

500 gram magere kwark (beetje carvan cevitan light erdoorheen) met 2 schijfjes ontbijtkoek (peijneburg met 33% minder suiker dan wel )

op dagen dat ik train in de avond => tonijn of eieren, kwarkheb ik het niet zo op voor voor de nacht, lactosesuikers
op dagen dat ik sochtends train of niet train -> niets, ik eet mn laatste maaltijd om een uur of 9

4 broodjes met meestal pindakaas en boterhamworst (niet samengevoeg natuurlijk)
1 banaan
500-750 gram kwark

meestal eet ik dit tussen 9 en 10 uur. na een half uurtje een halve liter water en ik kan er weer een nacht tegenaan

en dan nog sochtens wakker worden met buikpijn van de honger:D

op dagen dat ik train in de avond => tonijn of eieren, kwarkheb ik het niet zo op voor voor de nacht, lactosesuikers
op dagen dat ik sochtends train of niet train -> niets, ik eet mn laatste maaltijd om een uur of 9

Is dat beetje lactose dan echt zo'n probleem? Dat valt toch best mee de hoeveelheid die in magere kwark zit,of zie ik dat verkeerd?

Altijd kwark en ligt eraan of ik de maaltijd ervoor koolhydraten had zitten, als dat zo is eet ik m'n noten ook voordat ik ga slapen. Als ik geen koolhydraten eet bij de éen na laatste maaltijd is m'n laatste maaltijd dus alleen kwark ;)

kwark of tonijn soms nog wat nootjes

500gram magere kwark met een scheut lijnzaad

500gr magere kwark yummie

Terug
Naar boven